Je gebeden zijn verhoord
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Wel leuk dat je wil vrijwilligeren!

Blue_Monday schreef:Ik heb gisteren de vegetarische burger van McDonalds geprobeerd en die smaakt lekker
Stuk beter dan die vleesvervangers in de supermarkt, was bang voor zoiets haha.
Plus het voelt wel gezond om echt wel een stukje van je dagelijkse portie groenten te eten in een brownie
knoflook) en een pastagerecht als hoofdgerecht, maar dat voelt een beetje té simpel... Maar heb ook weer geen tijd voor heel lang in de keuken te staan... Dillemma's!
(Maak dat niet zoveel)
Verschillende mensen dus. Ik wil ze vooral iets erg lekkers voorzetten aangezien het gros ws nooit "echt" vegan heeft gegeten (of niet bewust iig)
Blue_Monday schreef:Ik heb gisteren de vegetarische burger van McDonalds geprobeerd en die smaakt lekker

Murthul schreef:Blue_Monday schreef:Ik heb gisteren de vegetarische burger van McDonalds geprobeerd en die smaakt lekker
Echt? Ik vind die burger echt niét te doen. Snap echt niet hoe ze die ooit op de markt gezet hebben.
Toen hij er net was zijn we naar de mac geweest om m te halen en sindsdien niet meer teruggeweest.
Het thema is natuurlijk "kerst"! Inschrijven kan via het form dat je hieronder vindt (evenals meer info). Plaatsen zijn beperkt en jongeren hebben voorrang (14-28 jaar)