Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xConnie schreef:Ik ga denk ik van het weekend churro's proberen te maken, het recept ziet er makkelijk uit!
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R6 ... met-kaneel
marrianne schreef:Ohhh Churro's! die heb ik in mijn kinderjaren vaak op vakantie gegeten, ik vond ze echt goddelijk!!
dames, ik heb zin om iets te bakken vanavond, maar ben een beetje gezonder gaan leven.
Iemand een leuk en gezond idee?
FuGeLiCu schreef:Heb even jullie hulp nodig![]()
Komend weekend ga ik o.a. een brownie maken. Ik ben aan het twijfelen of ik een laagje beslag zal doen, dan een laagje (kersen) jam en dan weer een laagje beslag ipv alleen beslag. Denken jullie dat dit kan en dat dit zal smaken?
CedriiC schreef:Ik denk dat dat prima moet kunnen! Huisgenootje maakt wel eens brownies met frambozen en stukjes witte chocola, heerlijk! Dus zie niet in waarom het niet zou kunnen
FuGeLiCu schreef:FuGeLiCu schreef:Heb even jullie hulp nodig![]()
Komend weekend ga ik o.a. een brownie maken. Ik ben aan het twijfelen of ik een laagje beslag zal doen, dan een laagje (kersen) jam en dan weer een laagje beslag ipv alleen beslag. Denken jullie dat dit kan en dat dit zal smaken?CedriiC schreef:Ik denk dat dat prima moet kunnen! Huisgenootje maakt wel eens brownies met frambozen en stukjes witte chocola, heerlijk! Dus zie niet in waarom het niet zou kunnen
Ik twijfel of het niet gaat lopen zegmaar. Dat het wel een beetje mooi 1 laag jam blijft tussen 2 lagen brownie.
FuGeLiCu schreef:Heb even jullie hulp nodig![]()
Komend weekend ga ik o.a. een brownie maken. Ik ben aan het twijfelen of ik een laagje beslag zal doen, dan een laagje (kersen) jam en dan weer een laagje beslag ipv alleen beslag. Denken jullie dat dit kan en dat dit zal smaken?
Martine123 schreef:Hoi ik heb even een vraagje, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb een taartrecept waarbij ik 3 springvormen van 22 cm nodig heb. Ik heb een springvorm van 26 en een van 30...
Zou ik alles in een keer in die van 30 kunnen doen (hoe zit ik dan met de baktijd?), of alles in 3x in die van 26 bakken? ..