gekookte aardappels, spinazie, gekookt eitje en vissticks.Oh ja de zuurkool-shoarma shotel gister was super lekker!!!
Dat had ik gister Vanavond wordt het lasagne!Edit: De sla met gebakken aardappeltjes dus. Met een stukje pangasiusfilet!
Wij hadden vanavond aardappel anders ham kaas (jakkes, maar had blaag gekozen) met broccoli en een filetlapje.
Sonja_vR schreef:donerdag is hier de "nieman heeft tijd om te koken dag "Herkenbaar Vroegah deed ik er dan een pizza in, nu probeer ik een ovenschotel op woensdag te maken.
Breghje schreef:Tallie1979 schreef:Ik ga Spaghetti Vulcano maken vanavond! Receppie??? Mag ik misschien ook receptje hiervan hebben?? Klinkt spannend! Wij eten vanavond patat of shoarma of pizza of chinees.......In ieder geval word er niet gekookt!
Gister zalmpakketjes met wortel en haricot vers en tagiatelle!Vanavond, poe...ik denk iets makkelijks! Aardappeltjes/chipolataworstje en wat lekkere groenten.
Cyntje schreef:Vrijdag frietdag Bij ons dus ook , maar soms wijken we wat af naar een pizza ofzo. Net waar we trek in hebben. Lekkerrrrrr!!!!
Gekruide aardappelpartjes uit de oven, roergebakken Chinese kool met knoflook, spekjes en een uitje en een home-made gepaneerde schnitzel.