Paulien, fijn dat het goed ging
Angelique, doe ik ook weleens hoor, longeren/spelen Vandaag eerst even los gelongeerd, toen aan de dubbele longe en daarna er even op gaan zitten zonder zadel (wel hoofdstel) Had ik nog niet gedaan, in stap deed ie dat best braaf. paar drafpasjes geprobeerd, maar dan gooit ie de kop in de lucht en in klem waarschijnlijk onbewust en ging die alleen maar harder haha ik snel tegen de rand aangetrokken voor ik er naast lag want ik kan echt niet zitten zonder zadel.. heb dat gewoon zo weinig (lees bijna nooit) gedaan, omdat ik altijd knollen bij gereden heb die of echt niet fijn zaten zonder zadel of al zo gek waren met zadel dat ik het zonder zeker niet aandurfde
maar heb al gevraagd of ik op een pony van meisje van stal (die heel fijn zit) een keer mag oefenen
En mag zij wel op pablo zonder zadel, zij kan heel goed zitten zonder zadel...
En ik moet nu nog eten ook.. Ging 16.15 naar stal en was pas 19.45 thuis.. knol van vriendin ook binnengehaald, gemest en gevoerd en natuurlijk nog staan kletsen... Kreeg al buikpijn omdat ik nog steeds niet gegeten had.. Dus nu maar even iets uit de vriezer op warmen en douchen