Vanmiddag even snel een taart in elkaar geflanst voor mijn opa. Was niet tevreden over de biscuit, de bakvorm te klein ingeschat, dacht dat ik 20cm had,maar dat was wat meer dus hij was heel plat.. En ben er wel uit dat ik geen marsepein meer gebruik van de action, werkt niet. Denk dat ik witte fondant en kleurstoffen ga bestellen...
xManon_
Geplaatst: 29-09-13 21:48
Is het de blauwe taart met hoera? Vind hem er goed uitzien hoor! Zou best blij zijn als ik dat kon haha.
jazeker!! Ik ben er op vrijdagmiddag, in de stand van Icing Smiles. En dan daarna zelf nog ff rondlopen op de beurs (vrijdagavond is stukken rustiger dan overdag)
Ik heb een probleem. Wil me al een paar dagen aanmelden op het forum van leukstetaarten.nl, maar kreeg geen activatiemail. Van het weekend heb ik naar de beheerder via de site een bericht gestuurd, maar ook daar nog geen reactie op gekregen...
Die beurs is een beetje te ver voor mij
nientje78
Geplaatst: 30-09-13 15:38
@Tieneke; dat probleem had ik ook. Van de beheerdster krijg je zeker bericht,maar dit kan ook even duren En anders na een week nog een mail sturen (heb ik ook gedaan)
josie
Geplaatst: 30-09-13 17:05
Vrees dat de T&T beurs niet goed is voor mijn beurs
Wat een geweldige creaties zag ik weer voorbijkomemn, super Heb zelf wel gebakken maar helaas vergeten foto's te maken
Wat gebeurd er op z'n beurs? Het lijkt me best leuk
DIVA2
Geplaatst: 30-09-13 20:24
Kinke schreef:
jazeker!! Ik ben er op vrijdagmiddag, in de stand van Icing Smiles. En dan daarna zelf nog ff rondlopen op de beurs (vrijdagavond is stukken rustiger dan overdag)
Als je 3 rijen dik voor de kramen wilt staan moet je op vrijdag overdag gaan. Wil je in alle rust rondkijken dan is de vrijdagavond perfect. Wil je 5rijen dik voor de kramen staan dan moet je op zaterdag gaan
Ik ben vorig jaar vrijdag eind van de middag geweest. Er liep al heel wat naar buiten toen wij aankwamen en toen was het goed te doen. We hebben toen alles gezien en echt niet over de beurs lopen rennen.