Hier staat de amandel-honing cake in de oven. Heel apart recept. Had er zo mn twijfels al bij, beslag zag er ook heel vreemd uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyflame schreef:Afwachten! Was dat zo'n recept uit dat boek?
_Nikita schreef:@ Veertje met verse appels? Ik krijg ze nooit zo mooi stevig, ze blijven iets zompig door het vocht uit de appels denk ik. Had jij daar ook last van?
Edit: Heb gister trouwens havermout koekjes gebakken met een zelfbedacht recept. Waren erg lekker geworden en snel klaar, zeker voor herhaling vatbaar.
ladyflame schreef:Weet iemand hoe je kan berekenen hoeveel botercreme en fondant je nodig heb voor een taart vulling incl besmeren
Veertje11 schreef:_Nikita schreef:@ Veertje met verse appels? Ik krijg ze nooit zo mooi stevig, ze blijven iets zompig door het vocht uit de appels denk ik. Had jij daar ook last van?
Edit: Heb gister trouwens havermout koekjes gebakken met een zelfbedacht recept. Waren erg lekker geworden en snel klaar, zeker voor herhaling vatbaar.
Veertje11 schreef:_Nikita schreef:@ Veertje met verse appels? Ik krijg ze nooit zo mooi stevig, ze blijven iets zompig door het vocht uit de appels denk ik. Had jij daar ook last van?
_Nikita schreef:[/quote]@ Veertje met verse appels? Ik krijg ze nooit zo mooi stevig, ze blijven iets zompig door het vocht uit de appels denk ik. Had jij daar ook last van?