sokje87 schreef:MirZam schreef:Helaas is het bewegen vandaag niet gelukg, vanmiddag erg slecht neiuws gekregen van de paarden tandarts. Kelly's gebit si zo slecht dat toen de tandarts een kies trok er zo twee mee uit vielen. De rest zit ook los dus is een kwestie van tijd voordat die eruit vallen.
Morgen maar wat extra sporten, vandaag stond mijn hoofd er niet naar..
En nu?
Ze mag/kan voortaan alleen nog natte brokken eten, zolang haar dat lukt is dat prima. Hooi kan echter niet meer, dus moet ik haar lucerne geven. daarbij krijgt ze er slobber bij en vitaminen en een paar keer in de week Zemelen. Gelukkig kwam de tandarts samen mt een dierenarts en die kon vertellen wat dan het beste zou zijn voor Kelly. Wat rijden betreft voorzag de tandarts geen problemen, maar wil er vandaag al even op dus ik probeer het gewoon met een halster *is natuurlijk niet het echte werk*, wie weet gaan we wel bitloos als ze dat goed doet.
Maar kortom erg sneu voor mijn moppie, maar wel de reden waarom ze zo mager is, dus hoop dat ik dat nu bij kan gaan voeren, wat moet ze veel pijn gehad hebben door hooi te moeten eten

Hopen dat ik het allemaal kan blijven betalen.. maar dat is een beetje bijzaak..
Mijn Dagplanning:
O: 2 cracottes met light cervelaat, glas melk
T: kijken bij wedstrijd van een vriendin, vrees niks dus
L: 2 carcottes met light cervelaat
T: Boodschappen doen en Kelly 'rijden', hierna wellicht een grapefruit.
A: Nog onbekend.
Beweging, Kelly rijden, en half uurtje home trainer.