Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kindbars, die ken ik niet, ga ik volgende keer uittesten!

. Netjes aan mijn lijstje gehouden.
hmm lekker tzaziki!!
!
. Mijn fornuis ga ik van de week emt de BTW weken bestellen bij mediamarkt maar dat zal ook nog wel 2 weken kunnen duren dus dan nog ff vooruit met de oven en een elektrische bakpan
robbedoes__ schreef:O: 40 gr havermout, 230 ml amandelmelk, 1,5 banaan, 11 gr 70% pure choc, 5 gr chia (heerlijk ontbijtje)
T: rijstwafel met pindakaas
L: 1 geroosterde speltboterham met tonijn uit blik en sla, 1 vk cracker met 20+ smeerkaas, 1 kiwi gold
T: 150 gr magere kwark, 30 gr blauwe bessen, 4 gr honing
T: vk cracker met een beetje hagelslag
A: stukje varkenshaas, 3 opscheplepels doperwten, paar gebakken aardappels, sla met rode ui, komkommer en pijnboompitten
T: handje ongezouten notenmix
. Ik tel geen calorieën ofzo, zou mijn hoofd te zot maken.Anoniem schreef:Mijn lijstje so far, ik zit nog steeds laag qua eiwitten...
O: havermout met appel, scheutje kokosmelk en water
T: -
L: 4 vk crackers met pindakaas, sambal en komkommer; 1 vk boterham met gekookt ei
T: appel, banaan, 2 vk crackers met pindakaas, wortel
A: 2 kleine meergranenwraps met guacamole, tomatensalsa, kip, paprika, ijsbergsla, sour cream en pijnboompitten
T: ?
B: klein stukje gefietst
Geniet van je ijs Phor!
. 

)
Gelukkig nu geen probleem meer, dus je kunt eraan wennen
Maar zoals meerdere al zeiden kwark kun je echt lekker maken, puur vind ik het ook niks maar met (gedroogd) fruit, nootjes, beschuit, verantwoorde muesli, cacao nibs enzovoorts vind ik het heerlijk.
Heel eerlijk denk ik dat je er echt even helemaal van af moet stappen en je een tijd naar moet voelen voordat je een stabiele bloedsuikerspiegel krijgt.. Fruitsuikers zullen vast op zo'n moment iets van verlichting geven maar stoppen met frisdrank en je suikerrijke eetpatroon is denk ik niet 123 te vervangen door een paar stukken fruit. Misschien je wat inlezen over het afkicken van suikers? Zodat je weet wat je te wachten staat en of je dat wel wilt maar ook wat de voordelen zijn op lange termijn.
) ik weleens plus ze zitten ook door mijn muesli van de bodyenfitshop heen. Ik vind ze best lekker, tis geen chocolade inderdaad maar met wat dingetjes door de yoghurt/kwark smaakt goed 
Even die site bekijken zo haha. zodiacje schreef:Haha fcsa, volgens mij zie ik wel vaker dat je
Later toch nog die pure chocolade toevoegd
Lekker én gezond, groot gelijk!!