Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
helemaal happy
en ze vinden hier die taarten niet zo lekker, dus als ik éen maak dan betekent dat ik hem ook zelf helemaal moet opeten

Hopelijk vinden jullie mijn eerste poging meevallen

De ontvangers (kennissen van me) waren er héél blij mee gelukkig! Taart is geïnspireerd van een plaatje van google.
Ik heb er vanmorgen nog eentje gemaakt, voor mijn moeder haar verjaardag. Zal hem straks tonen
Snackie schreef:Danku! De biscuit smaakte goed. Alleen de bodem plakte aan t blik. als ik de volgende x bak, dan aluminium folie in t blik

Moeder vierde haar verjaardag vandaag met onze familie, dus heb ik gisteren een biscuit gebakken om 23u (lukte eindelijk van de eerste keer) en dan vanmorgen om half 8 gevuld etc. Het lukte al iets beter om te bekleden, al had ik bij het laatste stukje de indruk dat ik te dun had uitgerold. Had een scheurtje maar heb dat verborgen met de herfstblaadjes. Verder had ik deze keer geen belletjes of andere scheurtjes of zo. Had het ook gemarmerd met iets lichter groen. Sommige herfstblaadjes heb ik op het laatste moment bijgemaakt, waardoor ze niet zo mooi afgewerkt konden worden, maar ja.