Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
katiavl schreef:Ach wendy het is in ieder geval gezond wat je doet (weet ook niet wat je met slecht eten bedoeld maar zal vast niet elke dag frieten zijn) , en je lichaam is al mooi. Dus met het bewegen zal het zeker beter worden! Zeker je probleemzone gaat goed verbeteren met dansen
7 kilo kan zeker met dat dieet, maar om gezond te zijn is 3-3.5 op zen maximum per maand beter
. 

Maar wil gewoon wat slankere bovenbenen zodat broeken makkelijker passen
Heb vaak dan zit het bij m'n benen goed, maar dan is het bij m'n buik veel te groot en dan zit het zo stom
Broeken en shirts scheelt bij mij 2 maten

Omdat als het boven goed zit past het onder niet en zit het onder goed dan zwabbert het aan de bovenkant

Ik ben vroeger ook ontzettend gepest enzo en heb ook nog steeds als ik langs mensen loop en ik voel ze kijken dat ik onzeker wordt of als ik mensen hoor lachen dat ik bang ben dat het om mij is.. Die onzekerheid is er gewoon nog heel erg. Maar kan steeds vaker dat gevoel herkennen en me er overheen zetten gelukkig
Probeer dan te denken van joh ze kijken omdat ik er mag wezen
en probeer zelfvertrouwen uit te stralen. Wat ook niet altijd lukt hoor
Maar gaat wel steeds beter
Ik ging vroeger ook altijd in vreemde omgeving in een hoekje zitten in de hoop dat niemand me opmerkte, maar tegenwoordig ben ik ook veel spontaner om gewoon ergens bij te gaan staan en een praatje maken enzo
Ach, die onzekerheid en pijn van vroeger moet slijten en zelfvertrouwen moet groeien, komt vanzelf met de tijd 

Kwam een klasgenoot naast me staan "Kan jij dát eten en tóch zo mooi slank blijven?
" zulke momentjes doen gewoon zoooo veel voor m'n zelfvertrouwen
Heel stom eigk, want wie let er nou op?