Pashon, jammer! Fijn dat jullie een leuk huisje op het oog hebben en t weer aardig goed gaat met je zus. Wel aan je zelf denken ook he! Geniet lekker van je 4 daagjes vrij
Angelique, vervelend dat je nog steeds je stem kwijt ben zeg! Schiet het al op met klussen bij je moeder?
Paulien, bij de ikea hebben ze een heel goed krukje. Van hout en aardig hoog Heel stevig. Weet niet precies hoe duur maar zal 10 -20 euro zijn ofzo..
Sizz,
lekker hoor 30 graden!
en nog gratis internet, dat is helemaal relaxed!
Ingrid, mooi een 6,7 
Ik was gisterenavond bij oppassen blijven slapen, en vanmorgen tot 9u uitgeslapen al werd ik wel al om half7 wakker om dat een van die kids keihard begon te huilen pfff Daarna even naar de stad geweest. Wanten gehaald voor op de scooter. En even bij de six geweest, een horloge gekocht en een armbandje.
Net even gegeten, heel slecht 2 plakjes vruchtenstol op
Zo maar naar stal.. zit te denken om even alleen het bos in de gaat, klein stukje om te oefenen met alleen rijden met hem Want wil volgende week ook alleen naar les.. moet ik wel even checken als ik via t bos rijd of hij nu alleen wel gewoon redelijk stil kan staan bij de hekjes met op en af stappen..
of dat hij zo druk wordt dat ik niet meer op kan stappen