WOOOW jullie posten wel heel veel.. nu ga ik alles bijlezen 
Lame schreef:Spetterlover.. dat is ook een beetje krom geredeneerd.. het komt uiteraard op hetzelfde neer... alleen klinkt 55 kilo meteen zo weinig.. snap je?!
Ja denk dat dat het idd is, het klinkt wel als weinig, maar in verhouding komt het volgens mij wel een beetje op hetzelfde neer.
Maar ik snap het idd wel 
Ilse schreef:Terwijl ik er toch 10 kilo mee afgevallen ben, gek eigenlijk he?

Maar misschien dat die laatste kilo's er daarom niet meer afgaan, omdat het nu niet meer wil?
Ik heb trouwens op je gestemt hoor, een 10 
Mocca schreef:Ik zou toch maar een streefgewicht aanhouden...als je doorgaat tot je jezelf slank vind kan je doorslaan, want slank vind je jezelf nooit helemaal.
Ik dacht ook; nou als er 8 kilo af is dan ben ik slank.

Nu is er 9 kilo af en vind ik mezelf nog dik.

(en ja, ik weet dat dat niet zo is, maar het is gewoon een beeld dat er ingebakken zit..), hou dus ook mijn streefgewicht aan om niet door te slaan.

Ja heb je denk ik wel gelijk in, is ook wel verstandig om een streefgewicht aan te houden idd.
Je wilt toch altijd wel meer anders, en dat gaat gewoon fout 
Mocca schreef:Ja, waarom is er niet gewoon een pil en dat je dan dun bent, en wel kan eten wat je wilt.

Of waarom zijn chips en snoep niet gewoon calorie-arm

Oooh was het maar zo..
En chocola, gewoon 0 kcal, net als water ofzo 
Mocca schreef:Zit nu trouwens heel trots in m'n nieuwe kleren, voel me gelijk helemaal goed en zeker over mezelf.

Mooie donkerblauwe spijkerbroek, fuchsiaroze spaghettishirtje en ontzettend leuk blousje eroverheen.

Dus leuke jongens, kom maar op.

Oooh foto?
Even kijken hoe mooi het is 
LotteAnna schreef:Zit aan m&ms...frustraties wegeten...
afblijven