Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tropico schreef:Ik ben nog steeds goed bezig ik zit alweer heel wat maanden op hetzelfde gewicht van 51 kg, maar deze
week had ik praktijk week op barneveld we sliepen in een hostel. Tja thuis weet je waar alles in gebakken en
gekookt word enz. maar daar dus niet, ben vandaag weer thuis gekomen we zullen zien hoeveel eraan gekomen is morgen.
Ik heb trouwens wel gewoon gezond gegeten hoor, de gewone aardappel, groenten enz. maarja je weet niet hoe ze het daar bereiden
Poison schreef:Tropico schreef:
Ik sta nu even stil, ben alweer 2 dagen onbeperkt aan het zondigen![]()
Achja soms heb ik zoiets van nu effe schijt eraan. maja
Mazzel-meid schreef:hee Super hoor Tropico!! ik denk dat op gewicht blijven nog moeilijker is dan het lijnen zelf!![]()
Citaat:maar goed, verder gaat het hier hartstikke goed, vanochtend zat ik op de 62,5 kiloNog 4,5 te gaan.. al mag ik van m'n moeder niet onder de 60 kg komen. Ik ben 1.70, 58 kilo is dan toch gewoon een goed gewicht?
Sandra_H schreef:Ik heb inmiddels een klein probleempjeHet afvallen op zich gaat lekker, niet zozeer kwa kilo's (dat gaat wel maar langzaam) maar ik merk wel dat ik dunner wordt.
Alleen.........verlies ik alles op de verkeerde plekHet meeste gaat er nl. af op m'n bovenbenen en kont, en niet daar waar ik het zo graag wil: m'n middel. Vriendje begint al te klagen dat ik geen kont overhou
en zelf ben ik er eigenlijk ook niet blij mee. Doe buikspieroefeningen en alles, het is daar ook wel wat minder geworden maar in verhouding minder ehhh minder dan de rest.
Ibeltje schreef:Hey,
Ik ben 1m67 en ik weeg 69 kilo !!
Ik vind dat erg veel en wil graag minstens 50 wegen !
Maar ik kan het nooit volhouden
Als ik op school ben gaat het nog dan heb ik niets anders,maar als ik thuis ben en er is iets lekker eet ik het altijd.
Ik heb altijd honger !!
Riant schreef:Ik meld me hier ook maar ..
ik was 6 kilo afgevallen en ik moest er nog 2 .. toen brak ik mijn been en na 6 weken gips en 6 weken niks doen en revalideren en ben ik mooi weer 4 kilo aangekomen
Dus er moeten er ngo 6 vanaf.
Bij mij duurts het altijd twee tot 3 weken voor ik begin met afvallen. Als de eerste twee kilo er maar af zijn dan wil het redelijl vlot gaan bij mij maar dat eerste stuk vind ik het zwaarst..
Mazzel-meid schreef:Ben eigelijk ook wel benieuwd hoe groot jij bent, Tropico?
Hier is na 3 weken 5 kilo af *o/*
nog 4 te gaan![]()
En Jamy, met Pasen is het niet zo erg toch om een beetje te zondigen?
Ik ben ook helemaal gek op paaseitjes