Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janski

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:41

Ik meld me hier ook maar ..

ik was 6 kilo afgevallen en ik moest er nog 2 .. toen brak ik mijn been en na 6 weken gips en 6 weken niks doen en revalideren en ben ik mooi weer 4 kilo aangekomen

Dus er moeten er ngo 6 vanaf.

Bij mij duurts het altijd twee tot 3 weken voor ik begin met afvallen. Als de eerste twee kilo er maar af zijn dan wil het redelijl vlot gaan bij mij maar dat eerste stuk vind ik het zwaarst..

Koblenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:57

Ik doe ook mee!!! die broeken gaan nu tog wel strak zitten!!

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:55

Ik ben nog steeds goed bezig ik zit alweer heel wat maanden op hetzelfde gewicht van 51 kg, maar deze
week had ik praktijk week op barneveld we sliepen in een hostel. Tja thuis weet je waar alles in gebakken en
gekookt word enz. maar daar dus niet, ben vandaag weer thuis gekomen we zullen zien hoeveel eraan gekomen is morgen.

Ik heb trouwens wel gewoon gezond gegeten hoor, de gewone aardappel, groenten enz. maarja je weet niet hoe ze het daar bereiden Scheve mond

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:58

Ik was gisteren een halve kilo lichter, maar vanochtend zat ie d'r weer aan Huilen ..dus nog steeds 6 kilo te gaan..
heb ook maar besloten om me voortaan 2x per week te gaan wegen, nu weeg ik me te vaak, wat dus lijdt tot een rothumeur als ik weer wat aangekomen ben..

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:24

Tropico schreef:
Ik ben nog steeds goed bezig ik zit alweer heel wat maanden op hetzelfde gewicht van 51 kg, maar deze
week had ik praktijk week op barneveld we sliepen in een hostel. Tja thuis weet je waar alles in gebakken en
gekookt word enz. maar daar dus niet, ben vandaag weer thuis gekomen we zullen zien hoeveel eraan gekomen is morgen.

Ik heb trouwens wel gewoon gezond gegeten hoor, de gewone aardappel, groenten enz. maarja je weet niet hoe ze het daar bereiden Scheve mond

Hoe groot(klein) ben je? 51 is wel erg licht Haha!
Ik sta nu even stil, ben alweer 2 dagen onbeperkt aan het zondigen Bloos
Achja soms heb ik zoiets van nu effe schijt eraan. maja

Koblenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 22:21

Poison schreef:
Tropico schreef:

Ik sta nu even stil, ben alweer 2 dagen onbeperkt aan het zondigen Bloos
Achja soms heb ik zoiets van nu effe schijt eraan. maja

ooh dat heb ik nou ook altijd Verdrietig , dan denk je nou en wat kan het mij ook schelen. En daarna heb je er weer spijt van. lastig hoor

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 12:23

Nou hier lijkt de eerste kilo eraf als mijn weegschaal tenminste geen kuren heeft dus nog 5 te gaan Haha!
Ik zou het nu redelijk goed vol om op te letten wat ik eet en twee keer per week naar de sportschool moet ook wel helpen denk ik. Dus ik ga dir maar eens proberen vol te houden.

Valt mij eigenlijk op dat in in de ochtend het meeste honger heb, een keer na de lunch gaat het wel goed (langleve de saladebar in de kantine).
Ik hoop dat het een beetje vlot wil gaan, ook weer niet té snel maar ik hoop op een kilootje per week ongeveer dat moet te doen zijn..

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 14:24

Pfff.. nou vanmorgen even op de weegschaal gestaan, en...

Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht Go jij! Go jij!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:39

Ik heb inmiddels een klein probleempje Clown Het afvallen op zich gaat lekker, niet zozeer kwa kilo's (dat gaat wel maar langzaam) maar ik merk wel dat ik dunner wordt.
Alleen.........verlies ik alles op de verkeerde plek Huilen Het meeste gaat er nl. af op m'n bovenbenen en kont, en niet daar waar ik het zo graag wil: m'n middel. Vriendje begint al te klagen dat ik geen kont overhou Haha! en zelf ben ik er eigenlijk ook niet blij mee. Doe buikspieroefeningen en alles, het is daar ook wel wat minder geworden maar in verhouding minder ehhh minder dan de rest.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 15:13

hee Super hoor Tropico!! ik denk dat op gewicht blijven nog moeilijker is dan het lijnen zelf! Ja

En Sandra: vervelend is dat he, bij mij moet het juist bij m'n kont en m'n bovenbenen eraf, en het gaat juist bij m'n borsten enzo eraf.. en dat is nou precies het plek waar ik wél vet wil haha Haha!

maar goed, verder gaat het hier hartstikke goed, vanochtend zat ik op de 62,5 kilo Vork Nog 4,5 te gaan.. al mag ik van m'n moeder niet onder de 60 kg komen. Ik ben 1.70, 58 kilo is dan toch gewoon een goed gewicht?

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 17:11

Mazzel-meid schreef:
hee Super hoor Tropico!! ik denk dat op gewicht blijven nog moeilijker is dan het lijnen zelf! Ja

Ja ik ben idd blij dat gewoon op gewicht gebleven ben na de praktijkweek in Barneveld. Haha!
Want ik heb gewoon mijn vaste eet-patronen en tja die heb je daar niet echt, ook het sporten
ging daar niet zoals ik gehoopt had normaal sport ik elke avond lekker even een half uur maar ja als er dan 3 meiden op je kamer zitten Frusty

Citaat:
maar goed, verder gaat het hier hartstikke goed, vanochtend zat ik op de 62,5 kilo Vork Nog 4,5 te gaan.. al mag ik van m'n moeder niet onder de 60 kg komen. Ik ben 1.70, 58 kilo is dan toch gewoon een goed gewicht?

Dat is idd een mooi en gezond gewicht voor jou lengte.
Maar meer zou ik er ook niet af doen hoor, dan word je
dadelijk z'n lat en dat is ook niet de bedoeling neem ik aan Knipoog
Een beetje vrouwlijke vromen behouden is geen schande.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 17:41

Hoe groot ben jij eigenlijk Tropico?

Leuk dat het goed gaat mensen, ga zo door Tong uitsteken Ik ga me woensdag pas weer es wegen, ben benieuwd, maar het gaat opzich wel goed, merk wel dat als je niet veel snoep enzo eet je er ook minder trek naar krijgt.

mister_myagi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 21:14

Ben ook alweer 3 kilo kwijt. Nog een kilootje of 5, dan ben ik tevreden. Het mooiste is dat ik er niet veel voor hoef te doen, gaat redelijk vanzelf. Beetje opletten is alles. Haha!

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 00:07

Sandra_H schreef:
Ik heb inmiddels een klein probleempje Clown Het afvallen op zich gaat lekker, niet zozeer kwa kilo's (dat gaat wel maar langzaam) maar ik merk wel dat ik dunner wordt.
Alleen.........verlies ik alles op de verkeerde plek Huilen Het meeste gaat er nl. af op m'n bovenbenen en kont, en niet daar waar ik het zo graag wil: m'n middel. Vriendje begint al te klagen dat ik geen kont overhou Haha! en zelf ben ik er eigenlijk ook niet blij mee. Doe buikspieroefeningen en alles, het is daar ook wel wat minder geworden maar in verhouding minder ehhh minder dan de rest.

Dat heb ik ook. Echt stom... mijn kont en borsten zijn aan het verdwijnen Bloos
Dus als ik zin heb ik snoep pak ik het ook vaak, dan zit er toch in m'n hoofd van dan krijg ik mn borsten en kont weer terug Haha!
Is echt lastig zo, want ik wil ook heel graag dunner zijn, helaas hebben we het zelf niet voor het kiezen waar het vet zit, zou mooi zijn! Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 10:19

Nou bij mij gaat het afvallen nog niet zo hard....
ik ben nou van 73 naar 68/69 gegaan. Ik ben 2 weken ziek geweest en toen ben ik wel weer wat aangekomen. Vanaf nu ga ik weer elke week een paar keer hardrennen en dan hoop ik echt dat de kilo's er af vliegen. Meestal is dat dus wel zo, en vooral in het voorjaar val ik heel erg af.

Heb altijd echt last van wintervet haha

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:40

Ik ben nu twee weken bezig met gezond eten. Ik koop gewoon helemaal geen snoep en andere lekkere dingen meer. Al sik het niet in huis heb is het niet erg, als ik maar iets anders te eten heb.
Ik ontbijtte bijna nooit, nu eet ik twee boterhammen in de ochtend.
Tussen de middag at ik dan vaak even iets als een gebakken ei/scrambled eggs of knakworstje, zoiets in ieder geval. Nu eet ik ook twee boterhammen, of als ik op mijn werk ben een bruin pistoletje en twee appels. Dan zat ik vaak 's middags rond een uur of drie alweer met trek, dus dan ging ik aan het snoep. Nu neem ik afwisselend sultana of liga koeken, of weer wat appel.
's avonds at ik dan gewoon warm, maar vrij vroeg (16u30/17u) Nu eet ik pas rond zes uur. Later op de avond heb ik nu ook minder vaak zin in iets lekkers, en anders neem ik een appel, banaan of sinaasappel.
Als ik echt zin heb in wat lekkers, koop ik een ananas, heeeerlijk Vingers aflikken

Sporten doe ik nog niet echt, behalve flink fanatiek ritten van rond de 20km rijden (te paard). Verder fiets ik wel drie dagen in de week naar het werk en loop ik ook veel trappen op en af.

Nu maar hopen dat het een beetje gaat werken.... Vork

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:10

Arghhh het gaat helemaal de verkeerde kant op.
Over een tijdje ben ik weer op m'n oude gewicht Clown Ik kan het niet meer, ik heb niet eens zo heel super erge trek, maar ik denk steeds oh chocolaatje lekker, boeie.
Elke dag zeg ik: vanaf morgen begin ik weer goed. niet dus Koe
Maar nu ga ik ECHT goed m'n best doen... leer ik ook eens van mezelf onder controle te hebben want dat heb ik steeds minder.
Ik doe alleen dingen waar ik zin in heb, waar ik erna dus alleen maar stress mee heb.
Vanavond nog wat paaseitjes, koekjes en van alles en morgen zet ik mezelf op streng dieet want die aangekomen kilo's moeten er weer af. ik wordt gek hier

Ibeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:16

Hey,
Ik ben 1m67 en ik weeg 69 kilo !!
Ik vind dat erg veel en wil graag minstens 50 wegen !
Maar ik kan het nooit volhouden Boos!
Als ik op school ben gaat het nog dan heb ik niets anders,maar als ik thuis ben en er is iets lekker eet ik het altijd.
Ik heb altijd honger !!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 14:32

hallo, mag ik ook meemeelen?

Ik ben sinds vorige week serieus aan het lijnen, ik woog toen 86.7 kg, (lengte 1.70). en nu, anderhalve week later staat de weegschaal op 82.4!!! dat is dus bijna 4,5 kg minder!
Ik ben echt heel blij! en ik merk het ook al aan mn broeken hoor. Het lijkt ook wel of het beter gaat met rijden, maar dat zal wel verbeelding zijn.

Ik doe het atkins-dieet.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 09:52

Ibeltje schreef:
Hey,
Ik ben 1m67 en ik weeg 69 kilo !!
Ik vind dat erg veel en wil graag minstens 50 wegen !
Maar ik kan het nooit volhouden Boos!
Als ik op school ben gaat het nog dan heb ik niets anders,maar als ik thuis ben en er is iets lekker eet ik het altijd.
Ik heb altijd honger !!

Als je 50 kilo weegt, ben je zo licht dat je waarschijnlijk niet meer menstrueert. Het gevolg daarvan is botontkalking, waardoor je op 40e een wrak bent.
56 kilo is het minste wat je zou mogen wegen, wil je je gezondheid niet naar de knoppen helpen.

Probeer eens 2 boterhammen met kaas of sandwichspread (geen zoet) 's morgens ( volkoren, dat vult het beste)en 3 's middags te eten. Eet daarbij tussendoor 2 appels of andere stukken fruit. 1,5 liter water moet je minimaal per dag drinken, dat voert ook de afvalstoffen die bij het afvallen vrijkomen, af.Zorg dat je 's avonds of over de dag verspreid aan 200 gram groente komt ( dat vult lekker en is gezond) en eet 3 aardappels of scheppen rijst.
1 stukje vlees erbij en ga een sport doen die je leuk vindt.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:22

Oeii vandaag beetje gezondigd Vork Maar die paaseitjes van de Jamin zijn ook zo lekker! Bloos!

naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 21:34

Riant schreef:
Ik meld me hier ook maar ..

ik was 6 kilo afgevallen en ik moest er nog 2 .. toen brak ik mijn been en na 6 weken gips en 6 weken niks doen en revalideren en ben ik mooi weer 4 kilo aangekomen

Dus er moeten er ngo 6 vanaf.

Bij mij duurts het altijd twee tot 3 weken voor ik begin met afvallen. Als de eerste twee kilo er maar af zijn dan wil het redelijl vlot gaan bij mij maar dat eerste stuk vind ik het zwaarst..

Ja ik was ook 4 kilo kwijt... en toen kreeg ik last van mijn knie.. moest eerst 10 weken wachten op een operatie.. en nu is dat net 1 week achter de rug, en kan ik heeel langzaam weer gaan revalideren. Maar ja. al met al zitten die 4 kilo's er al weer aan... Verdrietig

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:35

Ben eigelijk ook wel benieuwd hoe groot jij bent, Tropico?

Hier is na 3 weken 5 kilo af *o/*
nog 4 te gaan Tong uitsteken

En Jamy, met Pasen is het niet zo erg toch om een beetje te zondigen?
Ik ben ook helemaal gek op paaseitjes Vork

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 15:22

Maar ja wat is een beetje Vork Paaseitjes, paashaas nog een paashaas Bloos! Vingers aflikken Nouja Schijnheilig ik heb ontdekt dat springtouwen volgens mij wel erg goed voor je is dus dat ik ff wat vaker doen, en wij hebben een grote trampoline in de tuin dus daar ga ik nu wat vaker op weer met dit mooie weer Cool

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 18:24

Mazzel-meid schreef:
Ben eigelijk ook wel benieuwd hoe groot jij bent, Tropico?

Hier is na 3 weken 5 kilo af *o/*
nog 4 te gaan Tong uitsteken

En Jamy, met Pasen is het niet zo erg toch om een beetje te zondigen?
Ik ben ook helemaal gek op paaseitjes Vork

Wat goed zeg!
Ik heb met pasen flink gezondigd en de dag erna ook toen dacht ik achja heb gister ook al zoveel gesnoept!
Maar ik kan geen maat houden dus als ik tegen mezelf zeg ik mag alles eten dan vreet ik me letterlijk misselijk... ik blijf doorgaan al moet ik er haast van kotsen Bloos
Vanaf vandaag ben ik begonnen de draad weer op te pakken maar het is altijd zo moeilijk om weer te beginnen nadat je een paar dagen zoveel gegeten hebt!
ik weeg nu ong 56,5(woog eerst 54,5) maar ik wil naar 53, dus nog ff flink doorzetten voordat het dalik alweer zomer is Haha!
heb vandaag ong 600 Kcal gehad en ik eet niks meer vandaag want ik weet dat als ik IETS eet de rest mij ook niet meer kan schelen Knipoog
Ik val gelukkig wel snel af als ik een paar dagen zo'n 800 Kcal eet ben ik meteen weer een kilo kwijt.