Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Ik twijfel om vandaag ook peer of split open te trekken en de Kola terug te stoppen. Vind die niet onaardig, maar hoop wel dat de smaak sterker wordt na m'n verkoudheid. Is nu wat slapjes. De geur is wel echt van die calippo ijsjes.
x_Jeanine_x schreef:Hoelang doen jullie gemiddeld met een pod?
Ik ben al een paar keer het topic tegen gekomen, ook de reclame, maar niemand die ik ken gebruikt hem!
taartjee schreef:x_Jeanine_x schreef:Hoelang doen jullie gemiddeld met een pod?
Ik ben al een paar keer het topic tegen gekomen, ook de reclame, maar niemand die ik ken gebruikt hem!
Bij mij ligt het heel erg aan de smaak die ik heb. De sterkere smaken doe ik rustig een maand mee (met minimaal 1 fles per dag), maar ook al zijn mijn smaken nog niet helemaal op, ik wissel ook gewoon om voor de afwisseling. Dan kan je oprecht langer met je pod doen omdat je niet gewend raakt aan die ene smaak.
Probeer het vooral uit!
Mijn "meting" is om de pod van de fles af te halen en als je de geur dan nog ruikt, geeft ie ook nog steeds smaak af. Je kan de pod dan altijd even omwisselen en dan later er weer op zetten, maar zodra je de pod ook echt niet meer met je neus kan ruiken is die echt op.
Tazzey schreef:Tip van de dag: vul je fles met melk en gebruik de coffee pod. Dat is zo vreselijk lekker! Hij is daarna weer goed schoon te maken en er blijft geen smaak achter.
Het smaakt naar de ijs koffie die de Hema vroeger had.