Air up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:33

Absoluut! :D Zelfs halverwege de fles. Of elke slok een andere smaak erop. De pod zit echt op de fles! :D

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 15:41

pimaude schreef:
Absoluut! :D Zelfs halverwege de fles. Of elke slok een andere smaak erop. De pod zit echt op de fles! :D

Dank je wel voor je antwoord.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:03

Mijn fles is ook binnen. Wat een aparte ervaring is dat zeg. Ik vind het met Spa rood het lekkerst. Ik had echt niet zo’n intense smaak verwacht. De watermeloen is mijn favoriete samen met de mandarijn. De kola vind ik niet zo, die smaakt naar de goedkope cola van de AH en die vind ik sowieso al erg ranzig. De koffie en citroen zijn okay, die vind mijn man heerlijk. Hopelijk helpt dit mij om meer te gaan drinken.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:08

Ik twijfel om vandaag ook peer of split open te trekken en de Kola terug te stoppen. Vind die niet onaardig, maar hoop wel dat de smaak sterker wordt na m'n verkoudheid. Is nu wat slapjes. De geur is wel echt van die calippo ijsjes. :Y)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:00

Celebi schreef:
Ik twijfel om vandaag ook peer of split open te trekken en de Kola terug te stoppen. Vind die niet onaardig, maar hoop wel dat de smaak sterker wordt na m'n verkoudheid. Is nu wat slapjes. De geur is wel echt van die calippo ijsjes. :Y)

Ja, het lijkt inderdaad ook op Calippo! Maar euhm... split als in de Split ijsjes? Do tell please <<) :9
Ik vraag me af of je er ook slush in kan gooien in de zomer maanden. Dat zou echt awesome zijn, slush van alleen water maken en dan zo'n cola pod erop dan heb je dus gewoon een Calippo in een fles. :)*

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:12

De sinaasappel vanille schijnt naar split ijsjes te smaken dus die heb ik besteld natuurlijk. :j

Geen idee of van Slush/gecrusht ijs je rietje verstopt. Ijs kan verder niet zoveel kwaad natuurlijk omdat het water is dus je kan het wel proberen!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:40

Oh serieus, die wil ook wel eens proberen want dat klinkt goed!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:42

Ik hou je op de hoogte als ik het zakje open heb. :9

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 18:23

Ik ben benieuwd. Ik heb nu verschillende smaken geprobeerd, watermeloen is echt zo onwijs lekker.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 21:04

ik verlos jullie alvast: de vanille sinaasappel smaakt écht naar split :D

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 21:10

Nu wil ik niets liever dan dat zakje alvast open trekken. _O-

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 23:20

haha, ik hou je niet tegen!!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 00:05

Ik heb ze in het winkelmandje gegooid, mijn man is nog aan het bedenken welke kleur fles het moet gaan worden en dan bestel ik het tegelijkertijd.

Ik was echt sceptisch over de fles maar ik ben echt onder de indruk. Ik drink veel te weinig, soms heb ik dagen dat het bij een kopje thee bij het ontbijt en een glas melk bij het diner blijft. Ik heb sinds de fles vanmiddag binnen kwam hem nu twee keer leeg gedronken, een keer met Spa rood en een keer met Spa blauw. Ik heb echt niet het idee dat ik water drink. Net onder het film kijken in bed Spa blauw met de koffie pod erop, heerlijk. Ik ben blij dat ik me heb laten overtuigen door jullie.

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 13:22

Ik kreeg net een mail met een nieuwe smaak: sinas :D Wel alleen nog early-access, dus ik weet niet wanneer hij voor iedereen beschikbaar wordt gemaakt, dat staat er niet bij.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 19:23

Toch de sinaasappel vanille open getrokken en het is inderdaad net een split ijsje. :+

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 11:58

Tip van de dag: vul je fles met melk en gebruik de coffee pod. Dat is zo vreselijk lekker! Hij is daarna weer goed schoon te maken en er blijft geen smaak achter.

Het smaakt naar de ijs koffie die de Hema vroeger had.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 12:46

Hoelang doen jullie gemiddeld met een pod?
Ik ben al een paar keer het topic tegen gekomen, ook de reclame, maar niemand die ik ken gebruikt hem!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 12:57

x_Jeanine_x schreef:
Ik ben al een paar keer het topic tegen gekomen, ook de reclame, maar niemand die ik ken gebruikt hem!

Bij mij ligt het heel erg aan de smaak die ik heb. De sterkere smaken doe ik rustig een maand mee (met minimaal 1 fles per dag), maar ook al zijn mijn smaken nog niet helemaal op, ik wissel ook gewoon om voor de afwisseling. Dan kan je oprecht langer met je pod doen omdat je niet gewend raakt aan die ene smaak.

Probeer het vooral uit!
Mijn "meting" is om de pod van de fles af te halen en als je de geur dan nog ruikt, geeft ie ook nog steeds smaak af. Je kan de pod dan altijd even omwisselen en dan later er weer op zetten, maar zodra je de pod ook echt niet meer met je neus kan ruiken is die echt op.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 13:26

Ben helemaal verzot op m'n split ijsjes water. :')

Wat ik me dus bedacht: die peren smaak zal ook wel naar peren ijsjes smaken, dus dan heb ik perenijsjes, split ijsjes en calippo ijsjes gekocht. _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 13:28

Peer smaakt inderdaad naar perenijsjes!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 13:31

Wel lekker calorie arm en suiker arm ijsjes eten haha.

Zou het ook wel heel lekker vinden als ze de vanille toevoegen aan de Kola. Vanille-Kola. :9

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 13:49

Jullie zorgen ervoor dat ik me niet in kon houden weer nieuwe pods te kopen :')
Split, peren, bosvrucht en watermeloen komen eraan :o

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 13:54

taartjee schreef:
x_Jeanine_x schreef:

Bij mij ligt het heel erg aan de smaak die ik heb. De sterkere smaken doe ik rustig een maand mee (met minimaal 1 fles per dag), maar ook al zijn mijn smaken nog niet helemaal op, ik wissel ook gewoon om voor de afwisseling. Dan kan je oprecht langer met je pod doen omdat je niet gewend raakt aan die ene smaak.

Probeer het vooral uit!
Mijn "meting" is om de pod van de fles af te halen en als je de geur dan nog ruikt, geeft ie ook nog steeds smaak af. Je kan de pod dan altijd even omwisselen en dan later er weer op zetten, maar zodra je de pod ook echt niet meer met je neus kan ruiken is die echt op.

Dank je wel :)
Ga binnenkort even bestellen :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 06:10

Tazzey schreef:
Tip van de dag: vul je fles met melk en gebruik de coffee pod. Dat is zo vreselijk lekker! Hij is daarna weer goed schoon te maken en er blijft geen smaak achter.

Het smaakt naar de ijs koffie die de Hema vroeger had.

Hou er wel rekening mee dat Air-Up heel dringend aanraad er niks anders in te doen dan water.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:03

Snap ik maar als je naar de opbouw van de fles en het materiaal waarvan hij gemaakt is kijkt dat is het onmogelijk dat melk schade aanricht.