Moest iets te hard lachen en dacht meteen aan dit topic:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus voor hem geldt nu wat eerst voor Scottie gold: Iemand interesse? Hij mag blijven zolang hij leuk gezelschap is voor Mootje, maar zodra hij vervelend wordt moet hij weg. Jammer eigenlijk dat ze niet weten dat ze moeder en zoon zijn, anders zouden ze misschien wel samen kunnen blijven.

) en ook zo mooi geel-zwart gestreept, zelfs zijn haar. En niet onbelangrijk... Hij heeft alle belangrijke wielerwedstrijden waar hij aan mee deed gewonnen sinds de geboorte van Minimo/Woutje.

Wel zonde. Ik zou liever zien dat er op één of andere manier nog wat mee gebeurt. Als ze ergens door kunnen leven zou dat helemaal fantastisch zijn, maar ik weet ook dat ik daar niet vanuit moet gaan. Het is gewoon verschrikkelijk hoe veel haantjes ik gratis aangeboden zie worden 'voor een goed huisje', maar niemand die ze wil hebben. Wat dat betreft verschilt het niet van de paardenwereld. Prrrr schreef:Je zou Animal op Bokt eens kunnen vragen, die zit behoorlijk in de slangen...
Terwijl ik het eigenlijk de beste oplossing vind. Dan heeft hij een goed en nuttig leventje gehad. Beter vlees is er niet. 
En ik eet ze niet eens zelf
. Maar ze bleken heerlijk te zijn.
.
;