Laurievc schreef:Maar joh, opeens schiet alles de lucht in
Onkruid ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar het moet er nog wel uit, dan kunnen onderanderen de bieten daar komen.
) kan ik hier wat aan doen. Met kokend water ben ik bang dat ik mijn planten om zeep help en ik weet niet of mierengif kwaad kan ivm het fruit.
justkid schreef:Nee hoor Ir11 dat hoeft echt niet. Eerst komen er "gewone" bloemen aan, die kun je ook eten maar dan in een beslagje. En later komen er bloemen met daaronder courgettes, de vrouwelijke bloemen.
Ze hebben wel veel extra plantenvoeding nodig (ik zou zo'n vloeibaar spulletje doen) en ze worden GROOT
Ik heb er ook maar één omdat ze zoveel produceren en zo groot worden.

heb een pot met planten die blijft aardig slak vrij. Moet nog ff stro halen morge voor de aardbeien in de vollegrond daar beginnen nu ook vruchten aan te komen.

Ik heb ze al verhoogd maar ze eten letterlijk alle vruchten op
We gaan dinsdag een net kopen maar ben bang dat dat niet veel zal uithalen. Ook de koolrabi graven ze gewoon uit Laurievc schreef:Hebben jullie tips tegen katten/konijnen die aardbeien komen opeten?Ik heb ze al verhoogd maar ze eten letterlijk alle vruchten op
We gaan dinsdag een net kopen maar ben bang dat dat niet veel zal uithalen. Ook de koolrabi graven ze gewoon uit
. Toen ik uit de moestuin wegliep hoorde ik het gras omhoog schieten. En ik heb nog geen aardbei gehad
. Maar die zie ik toch niet meer als ik terug kom, met al dat gras/onkruid 
.
Met mijn balkon val ik hier een beetje buiten de boot, maar ik ben erachter gekomen dat ook op een klein oppervlak prima te tuinieren valt. Helaas is de oogst alleen niet fantastisch groot natuurlijk, want het is maar een balkonnetje van 6m2. Totdat we verhuizen naar een grotere woning met tuin zal ik het hier even mee moeten doen. De smaak heb ik in ieder geval te pakken.

Ik verwacht er een flinke oogst van.