Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Wat leuk zeg, je eigen boter maken! Gebeurt dat nog steeds zoals vroeger met een groot vat met een stok erin, de melk karnen?
Gaaf dat er in Glasgow toch zo veel vega gegeten wordt! Een leuke vakantiebestemming dusLijkt me sowieso prachtig daar!
Loolotte, wat jammer dat je familie zo doet.. Leuk dat je tweede kerstdag zelf gaat koken. Eet de familie dan ook mee?
Ik zal ook nog eens een paar lekkere recepten opzoeken.
Het knolselderijgebraad klinkt ook nog steeds heerlijk! Nog niet aan toe gekomen maar dat ga ik binnenkort zeker proberen!
Loolotte schreef:Oeh, die knolselderijgebraad klinkt goed! Ik ga het even bekijkenTweede kerstdag kook ik alleen voor mijn moeder, vriend en ikzelf.
Klinkt interessant WillBokkersHoe hebben ze dat 'beoordeeld'?
Loolotte schreef:Herkenbaar MariettIk heb vooral moeite met mijn familie die op elke gelegenheid samen (dus vooral deze maand, want sinterklaas en kerst) weer even moet benadrukken dat vegetariërs gewoon dom zijn en een hype volgen, want vlees is toch zo lekker en niks mis mee?
Vooral de manier waarop is heel vervelend. Maar voor tweede kerstdag ga ik zelf koken dus ben nog op zoek naar lekkere vega(n) recepten die iets 'specialer' zijn dan normaal
Picassox schreef:Beloof me dat jullie niet té hard lachen...
Update: het bananenrood langer in de oven doen om het vocht eruit te krijgen is geen succes.
[ Afbeelding ]
Ik moest hier net zelf zo om lachen, dat ik dit graag even met jullie deel!