Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik vond em zonder iets erbij wat flauw van smaak idd. Daarna heb ik geprobeerd met citroensap en zout, en dat kwam al meer in de buurt van melk inderdaad.
Yoghurt heeft idd suiker nodig om te groeien, dus dat proef je niet meer erna, ik wist alleen niet zeker of in rijst al genoeg suiker zat.
Tillie20 schreef:Hannepan schreef:Ach, ik lust sowieso geen mayo (of koude sauzen in het algemeen)![]()
hier bakken we een deel van ons brood zelf (met zo'n broodbakmachine), is best makkelijk en zoveel lekkerder!
Vanavond gaan we hier eten voor mijn verjaardag (die is morgen pas), biologisch-vegetarisch restaurant waar je ook vegan, glutenvrij,..kan eten als je wil
http://www.restaurantdelevensboom.be/visie/
En hoe was het eten? (:
Ik heb gisteren zelf rijstmelk gemaakt en daarna er yoghurt van gemaakt. Was heel goed gelukt en was bijna gratis aangezien rijst bijna niks kost. Alleen moet er wel echt een smaakje aan zitten, daar moet ik nog iets op verzinnen.
xMercury schreef:Goedemorgen iedereen
Frietjes zijn heerlijk! Vooral verse zelfgemaakte frietjes en dan gewoon lekker in de frietpanOven duurt mij te lang hahaha! Een van mijn beste vriendinnen woont in Denemarken en die kennen helemaal geen frietpan. Vind ik zo grappig. Zij doen frietjes altijd in de oven en die zijn zo lekker! Onze frieten vind ze heel erg vies en vet
![]()
![]()
Rijstmelk lijkt mij echt heel erg vies...Sojamelk daarentegen vind ik wel heel lekker door de koffie, maar puur drink ik het niet. 's Ochtends drink ik graag Soja-choco of Almond-choco.
Vanavond willen mama en ik graag een veganistische burger eten, hebben daar allebei super veel zin in. Heeft iemand van jullie nog smakelijke suggesties om het nóg lekkerder te maken?
Tillie20 schreef:Hahaha! Als je frietjes lekker vind is er natuurlijk absoluut geen probleem
Ik ben gewoon niet van vettig eten. Als ik zo'n friet vastpak voelt het voor mij alsof er een kilo vet en zout op gegooid is
Ik heb liever dan normale aardappeltjes of puree ervan. Maar ieder zijn ding natuurlijk