Vrijdag: Pizza Zaterdag: Broodjes hamburger Zondag: Wraps met gerookte kip, avocado, wortel, ui en een sausje van zure room, mayonaise, citroensap en munt Maandag: Taco’s met gehakt, sla, augurk, tomaat en mais Dinsdag: Aardappels, spinazie, tartaar Woensdag: Pasta pesto met kip, sperziebonen en paprika Donderdag: Courgettesoep met afbakbroodjes mozzarella/tomaat/pesto
Vrijdag: Volkorenpenne met broccoli-zalm-roomsaus Zaterdag+zondag: 'iets' met zoete aardappel en pompen, moet nog een recept opzoeken Maandag+dinsdag: Hutspot Woensdag: Kapucijnerschotel Donderdag: Rijst met sajoerboontjes en rendangvlees
Zaterdag: kopje soep met broodje gezond Zondag: frites en een snackje Maandag: maaltijdsalade met gorgonzola en zoete peer Dinsdag: Prei ovenschotel (http://www.smulweb.nl/recepten/1415836/ ... reischotel) Woensdag: Canneloni met aubergine, courgette, champignon en geitenkaas Donderdag: Quessadilla's
Noeps
Geplaatst: 24-10-13 15:40
Zaterdag: Ik gourmetten, vriendje pizza Zondag: Bij schoonouders Maandag: Spaghettti met rode saus Dinsdag: Mediterraanse stamppot boerenkool Woensdag: Boerenkool Donderdag: Pompoensoep met bietensalade Vrijdag: Kipcurry met zilvervliesrijst
Vrijdag: Ovenschotel met gehakt, winterpeen, prei, tomaat en geraspte kaas Zaterdag: Friet Zondag: Moeten we poseren voor een fotograaf en krijgen dan eten aangeboden Maandag: Krieltjes, wokgroente en een schnitzel Dinsdag: Paëlla Woensdag: Uit eten Donderdag: Hutspot
050206051012
Geplaatst: 24-10-13 15:52
Zaterdag: tomatensoep met broodjes filet americain en ei Zondag: boerenkool met spek en worst Maandag: pasta met tomatensaus, gehakt en groente Dinsdag: friet met snack Woendag: pasta pesto met kip en zure komkommer Donderdag: gebakken krieltjes met broccoli en kip cordonbleu Vrijdag: tomatensoep met broodjes Zaterdag: lasagne met Turks brood
Nieuw lijstje die vanaf vrijdag in gaat: Vrijdag: Pizza Zaterdag: Gourmetten bij vrienden Zondag: Ovenpasta met gehakt, courgette, mozzarella en tomaat Maandag: Aardappels, doperwten/wortels en vis Dinsdag: Babi pangang Woensdag: Mexicaanse ovenschotel Donderdag: Friet
Vrijdag: Patat met een snackje bij personeelsfeestje Zaterdag: Bio runderhamburger met krieltjes en stoofpeertjes Zondag: Soep met stokbroodje of niets als we nog vol zitten van de hapjes op het feestje Maandag: Spaghetti met bio rundergehakt en courgette Dinsdag: Spaghetti van maandag Woensdag: Kipcurry Donderdag: Quessadilla’s Vrijdag: Koolvis met mozzarella en tomaat, salade
Noeps
Geplaatst: 13-11-13 20:56
Donderdag: Pompoensoep, restje ovenschotel van woensdag Vrijdag: Koolvis uit de oven met mozzarella en tomaat, doperwtjes Zaterdag: Woknoedels met kool, paprika en tofu Zondag: Stoofperensalade Maandag: Pilav met perzik en aubergine of courgette Dinsdag: Tomaten-paprikasoep met een stokbroodje Woensdag: Tomaten-paprikasoep met een stokbroodje Donderdag: Pasta met tonijn, gedroogde tomaat en rucola Vrijdag: Risotto met spinazie
Vr: tagliatelle in romige saus met broccoli en tomaat Za: pizza Zo: courgette stamppot Ma: Wraps met sla, kip en chili saus (met gebakken ui, champignons en paprika) Di: krieltjes, slavink, rode kool Wo: Ovenpasta pittige tomaat Do: Aardappels, spruiten met satésaus, cordon blue Vr: Spaghetti
merel_gomez
Geplaatst: 23-11-13 11:56
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Aranel
Geplaatst: 02-12-13 20:06
Ik ga eens proberen of ik ook wat vaker in dit topic kan posten of in ieder geval mee lezen denk dat het voordeliger is om een compleet weekmenu te maken. Voor deze week heb ik: Vandaag: spitskool met gebakken aardappels en kipschnitzel Di: macaroni carbonada Wo: broccoli met hamburger Do: pannenkoeken Vr: spinazie Za: patat Zo: weet ik nog niet
Ik probeer wel om de dag groente als hoofd'ding' op het menu te zetten, maar het is wel lastig soms
merel_gomez
Geplaatst: 12-12-13 14:28
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Noeps
Geplaatst: 28-12-13 22:42
Tijd om het topic weer wat leven in te blazen, want ik vond het altijd erg leuk om de weekmenu's van anderen te zien !
Ons menu: Vandaag - Paprika/courgette/tomatensoep met krieltjes en salade Zondag - Komen vrienden eten, er ligt nog wat BBQ-vlees in de vriezer waarmee we gaan koekepannen (ipv gourmet ). Ik serveer er stokbrood en salades bij. Maandag - Hoisinkip met rijst en spinazie Dinsdag - Gourmetten Woensdag - Spaghetti bolognese Donderdag - Bami Goreng Vrijdag - Thaise kipcurry met rijst en linzen
Vandaag: Shoarma Zondag: Spruitjes Maandag: Ovenpasta met mozarella Dinsdag: Erwtensoep Woensdag: Stamppot wortelen en knolselderij Donderdag: Erwtensoep Vrijdag: nog onbekend
Toad
Geplaatst: 29-12-13 18:33
Deze week: -kip uit de oven met snijboontjes -quinoa salade met tonijn, tomaatjes, avocado en sla -groentelasagne met bleekselderij, courgette en paprika
Zaterdag: kip in zoetzure groentensaus met noedels (recept van 24kitchen) Zondag: bij de nieuwjaarsborrel Maandag: Oosterse spinaziesoep met een stokbroodje Dinsdag: Pasta arrabiata Woensdag: Stamppot madrasboerenkool Donderdag: penne met tonijn, courgette, ricotta en citroen Vrijdag: ovenschotel van rode kool, gehakt, aardappelpuree en appel
Aranel
Geplaatst: 06-01-14 12:23
Ma: boerenkoolstamppot met rookworst Di: spinazie a la creme wienerschnitzel Wo: pannenkoeken Do: broccoli Vr: spaghetti Za: patat Zo: tomatensoep met stokbrood
ma: pannekoeken gezond (met boekweit, kokosmelk, kokosvezel, rozijntjes en kaneel) di: couscous met cranberrys en cashewnoten wo: volkorenpasta met tonijn en rode saus do: rijst met doperweten wortelen en kip vrij: japanse pizza met zalmfilet za: sushi zo: lasagne
merel_gomez
Geplaatst: 08-01-14 17:46
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Aranel
Geplaatst: 12-01-14 20:08
Ma: prei/tomaat stamppot met schnitzel Di: noedels Wo: boontjes met aardappels en tartaar Do: spaghetti met tonijn Vr: afbakbroodjes met gehaktbal en mozarella Za: patat Zo: eten we bij mijn schoonouders waarschijnlijk
Ma: wraps mexicaans Di: zoete aardappel met tomaten en boontjes uit de oven Wo: pangafilet met spinazie en gekookt eitje Do: quiche met salade Vrij: ook quiche met salade wat over is Za: soep met turks brood en tzatziki Zo: waarschijnlijk lasagne
Ons weekmenu. Ma: Ovenschotel met ham en zuurkool Di: Pasta Pesto, kip en broccoli Wo: Speklapjes met spruitjes Do: Pad Thai met garnalen. Vr: Zelfgemaakte tomatensoep met broodjes hotdog. Za: Uit eten. Zo: zien we nog wel.