Ontbijt: soya yogurt met aardbeien en kiwi tussendoor: appel met kaneel en thee lunch: 2 volkoren boterhammen met honing tussendoor: peer met een schaaltje hazelnoten tussendoor: mandarijn avond eten: vega burger met een scrambled egg - spinazie en tomaat. tussendoor: soya yogurt met banaan tussendoor: rijstwafels met lightjam.
Ontbijt : 2 volkoren boterhammen 1 kipfilet 1 jam + optimel chocomelk T: L: 2 bruine bolletjes met kipfilet T: zakje snack a jacks D: bio hamburger met ui en champignons, aardappels en nog wat groente T: appel met kaneel uit de oven
O: 3 VK boterhammen met vega boterhamworst, sinaasappelsap en koffie T: Banaan, blikje suikervrije energie (voor de B12) T: Appel, thee L: Gegrilde Haloumi, met restje salade. T: Geroosterde VK boterhammen met kaas, thee A: Spruitjes, brocolli, aardappel en vleesvervanger T: Geen idee nog
Twiggy2008
Geplaatst: 19-11-12 18:02
Ochtend: verse fruitsalade (1 mango, 1 banaan, 1 sinaasappel en wat aardbeitjes), twee kopjes kruidenthee en een glas water. Middag: 3 bruine boterhammen met geitenkaas en honing en twee glazen water Tussendoor: een evergreen, drie kopjes thee, een glas water. Avond: (dat ga ik zo koken voor mij en mijn dochter) aardappelen, geroerbakte spinazie en vleesvervanger Milner kaas en glas water En wat ik verder nog ga eten/drinken daarna, geen idee, denk veel water en thee.
Marije112
Geplaatst: 19-11-12 18:04
Haha Rond 10 uur heb ik twee ham-kaas croissants gegeten met een blikje energy . En net een speculaasje met een glas limonade. Als avondeten krijg ik aardappels, spruitjes met kaas en spekjes en een slavink.
Ik moet écht gezonder gaan eten..
Tierania_
Geplaatst: 19-11-12 18:05
Ochtend: warm broodje met kaas + glas dubbel fris Tussendoor: chocolade koek Middag: gebakken aardappels met gehaktbal Tussendoor: een paar dropjes Avond: boterham? of tosti. En meestal om half 9 een schaaltje chips met een glas water
O - fruitsalade - bakje yoghurt - kop koffie - 2 glazen water T - beker thee L - twee volkoren boterhammen en een cracker - kaas, ham, leverworst - 2 bekers melk T- beker bouillon + beker thee A- Sperciebonen - aardappelen - Visfilet - kerriesaus T - Kop thee en stuk chocolade
Sjors
Geplaatst: 19-11-12 18:24
O: bolletje met hagelslag, cup a soup T: koekje met ice tea L: 3 bolletjes met tapenade en ice tea T: stuk chocola, snoepje, cup a soup A: vega vlees, bonen, aardappelen met jus T: waarschijnlijk: pepernoten glas ranja of iets met prik, appel
Ontbijt: boekweitcracker met rookvlees, mandarijn, kiwi Lunch: 4 boekweitcrackers met vleeswaren Tussendoor: appel Avondeten moet ik nog doen maar: kip met witlof en zoete aardappel En daarna denk ik nog een banaan ofzo.
ElenaJuna
Geplaatst: 19-11-12 18:28
Ontbijt niks, rond 12 uur een koekje, op de fiets naar huis 2 botherhammen, thuis nog 2 botherhammen, een koekje en chocoladepepernoten, slecht maarja...
RoodZonnetje
Geplaatst: 19-11-12 18:31
Ontbijt 2 bruine boterhammen met margarine en hagelslag + twee koppen thee en een glas milk&fruit Lunch bakje quinoasalade met granaatappelpitten, een halve lekkerbek en twee gekookte eitjes Tussendoor veel keelsnoepjes, thee en water Avondeten wordt gestoomde groenten met een oliebol
O (9 uur): Yoghurt + muslie + stroop M (11 uur): Broodje anijshagel + broodje pindakaas T (2 uur): Pepernoten, twix en yoghurt (daar ging het mis haha) A (6 uur): Noodlessoep + stukje komkommer
merel_gomez
Geplaatst: 19-11-12 19:55
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt
WenMLove
Geplaatst: 19-11-12 19:59
WenMLove schreef:
Today: half 6 : muesli met yoghurt (ja ik ontbijt elke dag het zelfde ) 11 uur: 2 broodjes kaas &pakje appelsap half 3: mandarijntje half 4: gevulde koek
Tja, ik moet echt meer gaan drinken..!
+2 glazen optimel en stamppot andijvie
Everytime
Geplaatst: 19-11-12 20:01
Everytime schreef:
O: broodje met ontbijtboek T: Broodje zonder beleg + pakje taksi L: broodje hagelslag T: paar chipjes, salmiaklolly
+ 2 aardappels, 3 scheppen groente, 2 stukken vlees (fricandeau) en bakje chocoladevla glas sinasappelsap, glas thee
O: Boterham en vivit T: gare bananenkoekjes L: een boterham en een bolletje + dubbelfris T: ontbijtkoek A: Wortels, aardappels, stukje schnitzel en water
Ayla
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-12 22:31
Ontbijt: 2 boterhammen met hagelslag + 1 glas yoghi Tussendoortje: 3 krentenbollen met boter Lunch: 2 boterhammen met schuddebuikjes + 1 glas coolbest jus d'orange Avondeten: sperziebonen met kerriesaus, aardappelen, 'n kipburger met wat curry en komkommer in 't zuur. Nagerecht: 'n bakje halfvolle bananenkwark Drinken: 2 flesjes water + 2 glazen appelsap
Had school van 8 tot kwart over 1, daarna naar de stad geweest, naar de ortho en langs de paarden om te voeren. Nu is de bak bananenkwark jammer genoeg op trouwens
Laatst bijgewerkt door Ayla op 19-11-12 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
xSlvna
Geplaatst: 19-11-12 22:35
Euhm, - Boterham met vlees en curry - Broodje kipburger met ketchup - Flesje pepsy - 3 appels - Lasagna - Glaasje cola
Miracle_
Geplaatst: 19-11-12 22:37
Miracle_ schreef:
O: 3 volkoren crackers met kaas en komkommer T: 2 taai taai L: Niks T: Een roodfruit-reep A wordt: Kip tandoori
+ nog 2 crackers met kaas, na de hondensport had ik honger
En nog al het drinken: 2 koppen karamel koffie, 2 glazen cactus/limoen drink, glas water.
Fietspomp
Geplaatst: 19-11-12 23:24
Ik ben vanmorgen vroeg naar de kaakchirurg geweest dus dit word leuk . (Linksboven en rechtsonder verstandskies laten uitsnijden dus kan niet kauwen).
Ontbijt (voor de chirurg): yoghurt met fruit, cruesli en stukjes chocolade. Soort van lunch: Chineze tomatensoep Soort van avondeten: chineze tomatensoep, appelmoes en stoofpeertjes. Nu omdat ik honger heb erwten soep .
Verder sinaasappelsap en limonade en pijnstillers (opgelost in water) met een rietje .
Ik heb een snelle jelle, 6 kleine volkoren boterhammen met beleg gegeten, turkse durum als avond eten, en net een bakje chips en een halve chocolade letter hehe.