Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Pfff de meeste snappen gewoon niet, dat je een taart nier 'even' maakt.
meggiemeg schreef:ClaudiaHS schreef:Pfff de meeste snappen gewoon niet, dat je een taart nier 'even' maakt.
Klopt, ik hoorde pas dames op een verjaardag praten, ze willen een taarten bak clubje op richten en ik moest maar mee doen want ik weet hoe het moet... Niet dus. Ze dachten dat je de taart wel even snel kon bakken, onder tussen even een bakkie doen en kletsen, uit de oven halen, afsmeren en klaar en dat allemaal en een uurtje of 2....
ClaudiaHS schreef:Bij de Action misschien of big bazar heeft ze ook wel eens.
Edit: of ff bij kwantum of leenbakker vragen of ze nog een reststukje hebben van nepgras (tapijt)
_Blacky_ schreef:meggiemeg schreef:Klopt, ik hoorde pas dames op een verjaardag praten, ze willen een taarten bak clubje op richten en ik moest maar mee doen want ik weet hoe het moet... Niet dus. Ze dachten dat je de taart wel even snel kon bakken, onder tussen even een bakkie doen en kletsen, uit de oven halen, afsmeren en klaar en dat allemaal en een uurtje of 2....
Wat grappig meggiemeg, die mensen op de verjaardag was mijn tante ook bij
ze zei het tegen mij, en later zag ik een bericht op fb voorbij komen.
toen keek ik in je profiel en facebook profiel en bleek je idd dezelfde te zijn haha.
Citaat:Mix voor taart, ook wel biscuit- of kapselmix genoemd. Water en eieren toevoegen.