Zitouna schreef:Century oei dat is even lastig! Ai ook geknutseld aan jou dat je niet mag/mocht eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VogeltjeM schreef:Mijn lijstje van vandaag:
Ontbijt: magere kwark met kaneel en een appel
T: 2 roggebroodsneetjes met suikervrije hagelslag
Lunch: kwart mango, 200 Gr aardbeien en een handje noten
T: ? Misschien nog bleekselderij, heb ik nog in de koelkast
Avondeten: verrassing, want het vriendje kooktheb wel om iets met veel groenten gevraagd..
Colway schreef:Zit alleen toch wel vaak te dubben hoeveel eieren ik neem, neem er nu max 4 per week, maar vind het eigenlijk hartstikke lekker, heb het al eens eerder gevraagd maar hoeveel eten jullie er per week?
Colway schreef:ohhhh thnx! Die ga ik maken
Ik vind Roggebrood ook best lekker nu, vroeger echt heel ranzig, je went eraan en het vult wel heerlijk
Heb net zonnatura reepje gekocht (sesamzaad) lekker maar echt veel calNou ja, heb als lunch aan salade dus dat compenseert weer wat
MaartPaard schreef:Ja havermout of andere losse granen/noten/pitten/zaden zijn goed om door de yoghurt heen te doen!
Mijn broccolikiemen zijn eindelijk ontkiemd. Er zit nog wel zo'n bruin puntje aan zeg maar. Kan je dat dan eten? Hester jij weet dat vast wel. Hoe haal je ze van dat rooster af? Ze stinken trouwens wel haha denk niet dat ze lekker zijnMaarja wel gezond..