Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en apart. Siets schreef:Koffie met een thee-smaak, ik kan er niet echt aan wennen. Probeer hem dus ook maar niet, bang dat ik met een
vol doosje blijf zitten.. Straks eindelijk de Caramel Latte proberen!
Het komt uit het apparaat waar je ook koffie meezet, maar het is gewoon thee hoor, geen koffie 

) Alwiene schreef:Siets schreef:Koffie met een thee-smaak, ik kan er niet echt aan wennen. Probeer hem dus ook maar niet, bang dat ik met een
vol doosje blijf zitten.. Straks eindelijk de Caramel Latte proberen!
Uh, het is geen koffie?Het komt uit het apparaat waar je ook koffie meezet, maar het is gewoon thee hoor, geen koffie
Ik wil hem wel graag proberen, ga binnekort toch maar via de website bestellen denk ik
dat maken ze bij de coffee company ook wel eens

Anthea schreef:Vraagje, ik heb geen dolce gusto apparaat, maar ik wil graag cappuccino maken met mijn apparaatIk kan alleen geen cappuccino capsules vinden, hoe werkt dat?
Als je wél een DG hebt, er zijn bij veel winkels gewoon Cappuccino capsules te koop hoor
Weet niet waar je allemaal gekeken hebt, maar ik kan ze hier bij de meeste supermarkten gewoon kopen.
Anthea schreef:Ik vind de DG zelf niet zo heel degelijk aanvoelen, vandaar.
Maar de DG heeft dus wel cappuccino capsules?
Ik denk dat ik bij mij van mij dan maar gewoon wat moet gaan mixen 

Anthea schreef:Pixie is 100 euro goedkoper en geen cappuccino/melkschuimerHij lijkt er wel op ja
Ik heb net het welcome pakket besteld, 92 euro lichter maar 250 capsules rijker. 
Dolce Gusto is tegen de 5 euro (verschilt wat per winkel, tussen de 4,69 en de 5 euro) voor een doosje van 16 capsules. Voor sommige koffies heb je genoeg aan 1 capsule, maar dingen als Latte Macchiato, cappuccino etc heb je 2 capsules voor nodig. Een kopje koffie kost dus ca. 30 tot 60 cent.