Ik heb weer iedereen gemailt die een PB heeft gestuurd. Nu heb ik 1 foutmelding gekregen, met de melding dat er iemand z'n mailbox vol zit? Maar met cijfertjes en dan @vodafone.nl. Wie was dat?
Die aardbeien hoort zo dun geloof ik. Ik heb hem nog een tijdje in de koelkast laten staan voor ik het erop deed, maar het was nog steeds dun. En die chocolade is ook vrij dun, die had ik misschien ook in de koelkast moeten zetten..
Staat in het recept dat je de cakejes moet laten afkoelen en dan pas de topping erop moet spuiten. Maar inderdaad, als je de cakejes niet laat afkoelen dan krijg je ingezakte topping
Engeltje
Geplaatst: 20-07-11 20:27
Ondanks dat t zo vloeibaar is zien ze er wel erg lekker uit
Saskiaa_
Geplaatst: 20-07-11 20:32
Nee, cakejes heb ik gister gemaakt, topping heb ik er vandaag op gedaan. En de topping was ook afgekoeld. En het zal vast wel smaken.
Edit: Ik moet zeggen dat die chocolade er ook wel wat ingezakt uitziet, dat is in het echt niet zo. Die aardbeien wel, dat droop er gewoon vanaf.
Dat van die aardbeien zie je ook wel ja dat die echt vloeibaar is, hahaha. Maar mijn topping van de white chocolate is toch ook echt een stuk steviger. Maar ligt misschien ook wel aan de manier van spuiten?
Ik ben nog niet zo handig met die spuitzak iig. Maar die met chocola had ik gewoon even in de koelkast moeten zetten voor ik het erop deed, ik denk dat dat het hele 'probleem' is.