Monique1985 schreef:Ja!
Echt een aanrader dus?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marietje_007 schreef:Ik heb toen zelf de kokos blauw gekleurd. En dat viel qua prijs best te doen. Ging ook heel gemakkelijk en snel!
Wat is die karwei taart mooi geworden!! En jouw CC ook, die olifant vind ik helemaal geweldig (de andere dieren ook hoor).
Ik heb gelezen dat bij stapeltaarten er een soort dikke saté prikkers in moeten. (weet de goede benaming niet) Voor de stabiliteit. Maar ik zie dat je ze van plastic kan kopen en van hout. Op internet zie ik veel mensen met hout werken (op voorbeeld filmpjes hoe je taart moet maken). Plastic lijkt me persoonlijk schoner. Maar ook minder stevig, gezien die hol zijn.
Wat is jullie ervaring?! Hout of plastic?
milou123 schreef:Ik heb toen suiker blauw gekleurd omdat veel kinderen kokos niet lekker vinden.
trisca schreef:dat boek waar jullie het over hebben : boek van Wendy? Wat is dat voor boek? aanrader dus?
Hebben jullie een linkje misschien?
Marietje_007 schreef:haha ja maar met Ammicelli kan ik dat echt niet. Die zijn op voordat de taart af is hahaha.![]()
Wel een slim idee!
Rietjes had ik al gelezen dat dat bij zwaardere taarten niet werkt. Dus bijvoorbeeld drie lagen in elkaar stort. Maar goed ik wil beginnen met twee lagenMoeilijk zat voor mij.
Bij drie lagen adviseren ze geloof ik ook er een hele lange doorheen te steken. (ik had you tube filmpje gekeken hoe je een topsy turvy taart moet maken).
Ik ga het proberen met Ammicelli, die moet ook kunnen met vulling! Ben benieuwd hoe het wordt