Ze hadden mn favoriete chocolade ook al uit het schap gehaald

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glitch schreef:Noppes schreef:De Noorse schijven die hier genoemd zijn, zijn nog steeds bij dat winkeltje in Groningen te vinden hoor (Droppie bedoel je toch?)
Ik vind ze inderdaad ook heerlijk, wist niet dat ze zo heten trouwens. Ik koop ze dan in een zakje met nog meer dropjes, van die doodskoppen en andere harde salmiak 'dropjes'. Volgens mij kun je ze ook wel los verkrijgen,
Echt?? Zijn ze er weer?
Ik bedoel idd Droppie!
Want ze hebben ze heel lang niet gehad omdat de fabrikant er mee stopte (met het produceren of zaken doen met hun, een van beide).
kivas schreef:de ouderwetse jodenvet.. van die grote blokken.. mmmm..
suuzepuus schreef:Hier ook. dat staat al heel vaak in het topiv hoor!!
jorretje schreef:tikkels! zijn nergens in de supermarkt meer te krijgen (nog wel bij de Sligro, maar dan meot je gelijk een hele doos meenemen...)
Ze hadden mn favoriete chocolade ook al uit het schap gehaaldmaar weet ff niet meer hoe die heette.
san4nie schreef:@astridastrid: Beide soorten pepernoten die jij noemt zijn er ng wel hoor, maar nu natuurlijk even niet![]()
Zijn inderdaad erg lekker.
Ik weet wel dat ze de gewone ritz koekjes bij supermarkten in Duitsland verkopen, dus misschien die met kaas ertussen ook wel?
Wat ik zelf heel erg mis is de liga milkbreak banaan-vanille, heb op de doos gekeken, maar hij staat ook niet meer bij de andere varianten, dus denk dat ze echt helemaal weg zijn..![]()
Mijn moeder vraagt zich trouwens af, of iemand weet of de winner-taco (volgens mij schrijf je het zo) ijsjes nog ergens te koop zijn?
papagroom schreef:ja die zijn er nog.....en de lidl heeft neppers....veel goeiekoper en minstens zo lekker...san4nie schreef:@astridastrid: Beide soorten pepernoten die jij noemt zijn er ng wel hoor, maar nu natuurlijk even niet![]()
Zijn inderdaad erg lekker.
Ik weet wel dat ze de gewone ritz koekjes bij supermarkten in Duitsland verkopen, dus misschien die met kaas ertussen ook wel?
Wat ik zelf heel erg mis is de liga milkbreak banaan-vanille, heb op de doos gekeken, maar hij staat ook niet meer bij de andere varianten, dus denk dat ze echt helemaal weg zijn..![]()
Mijn moeder vraagt zich trouwens af, of iemand weet of de winner-taco (volgens mij schrijf je het zo) ijsjes nog ergens te koop zijn?