Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Grote zak.
(althans, laatste heb ik een 5 kilo zak gekocht. Weet niet meer waar, maar kreeg het in een grote zak)
wereld schreef:Weet iemand of de 5 kilo verpakking biscoutmix
http://www.taartendecoratie.nl/product_ ... 43d1f41e50
in een grote zak zit, of krijg je dan 5 zakken van een kilo?
Polivy schreef:Ik giet vaak een deel uit de grote zak over in een soort tupperware bak met zo'n klepje en daar kun je het zo uit gieten. En anders schep ik het met een lepel er uit, gaat ook prima.
wereld schreef:Polivy schreef:Ik giet vaak een deel uit de grote zak over in een soort tupperware bak met zo'n klepje en daar kun je het zo uit gieten. En anders schep ik het met een lepel er uit, gaat ook prima.
O dat is een goed idee ja...
Maar voordat je het geld van zo'n tupperware bak met klepje er uit hebt moet ik wel erg veel grote zakken hebben gekocht..
Ik bestel bij taart en decoratie..
Met een 5 kilo zak ben je 3,50 per kilo kwijt, als je daar 2x 1 kilo besteld is het 3,75 per kilo en dan heb je zakken van een kilo, scheelt dus niet eens zo veel...
justahorse schreef:Ik heb een textuur roller gebruikt, die rol je net zo over je fondant heen als een normale roller, dus je kan net zo hard duwen als je wilt.@ bliksem:
Mag ik vragen hoe jij die textuurmat gebruikt. Ik krijg de print er niet zo duidelijk in.