Tja, het is vakantie, vanmiddag even lekker pannekoeken bakken met de kids en vanavond (mocht dan het rijden of mennen niet in de knoei komen) lekker met ze naar de pizzeria
Gister had ik een verse aardappel-ui tortilla gebakken met ijsbergsla erbij, met komkommer-augurk erdoor en dressing voor vriend verse worst erbij en voor mij tofu die ik eerst gemarineerd had in sesamolie-sambal oelek-pindakaas, JUMM!!
Vandaag gepofte aardappels met boontjes voor vriend een runderhamburger en voor mij tofu, deze keer ligt hij in een marinade van iets wokolie, kerrie,zoete chilisaus.
Gister toch mn menu weer iets veranderd, had wortels, bonen, aardappels, uien en kruiden uit eigen tuin, alles op een bakblik gegooid in stukken, rkuiden, beetje wokolie en een kwart liter tuinkruidenboullion erover en dat een uur in de oven, Jumm !!
Vandaag Macaroni met verse groenten-kruiden erdoor en pastasaus uit een pot.. heb geen auto dus kan geen tomaten halen en die uit onze kas zijn nog groen helaas.. Ik eet er weer tofu bij en vriend rundvleesblokjes.