[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK]Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:44

Heey meiden :*

@Ingrid, fijn dat je zo goed hebt gewerkt :)
@Irme, klinkt goed :D
@Mahitri, toch weer een ervaring/ervaringen rijker :D super dat ze zo braaf was!
@Kim fijn dat rijden zo lekker ging :)
@MarisJj welkom :)
@Ellen, jij komt er zeker meid! Je doet zo goed je best! :*

Nou meiden, voor kür op muziek heb ik als eindcijfer met dat meisje een 6,9. Vind ik best netjes voor de aller eerste keer (wel 1x geoefend van tevoren).

Heb ook nog zonder zadel rond gestapt op Madeira! Dus toch weer een angst overwonnen :) (vorige keer toen ik het deed schrok ze ergens van geloof ik, waardoor ik zelf van haar afsprong en gelijk heel hard door mijn knie zakte en een week op krukken liep).

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:57

Hoihoi allemaal! :)

Wooehoeh, vandaag lekker veel beweging gehad! een buitenritje en een heel stuk gezwommen. :)

Ik eet nu alleen wel chocoladenoten.. := Maar ik heb wat noten nodig voor de nodige vitamninen enzo.. O:) Had ze beter zonder chocola kunnen nemen, maar dit is zo lekker... :=

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:38

oh chocolade noten die zijn echt zóóó lekker :o

@Madeira: zeker netjes voor de eerste keer! En wat super dat je weer zonder zadel hebt gestat, zeker na een vervelende ervaring.
@ MarisJj: het kan al schelen als je de verkeerde dingen vervangt voor gezonde dingen zoals bijvoorbeeld fruit. Door een dagplanning te maken merk ik dat ik beter van de verkeerde dingen af kan blijven omdat ik regelmatig door de dag eet. Dan voorkom je het hongergevoel waarvan je gaat snaaien.

@Kim: goed dat je weer vooruit bent gegaan met je houding. En jeetje, wat een groot paard?
@sokje; En heb je nog lekker gezwommen?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:38

hoi meiden :wave:

Ga vanavond lekker feesten ;D ! Heb er echt zin in :D !
Morgen weer naar paardje, dus word een lekker weekend..:D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:34

Veel plezier patris.

Tjesus wat was het benauwd vandaag zeg. Had het gewoon te warm om mijn hw te doen. In feite kan je het zien als een smoesje maar in die hitte werk je gewoon niet lekker ben blij dat ik na volgende week vakantie heb. Ben ik echt aan toe.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 22:53

Ja het was erg benauwd vandaag. Ik heb er hoofdpijn van gekregen.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:07

Het was echt heerlijk weertje voor me.ik vind zulke warmtes echt heerlijk. Ik heb sporadisch bijgelezen. Zie dat hier iemand heerlijk gezwommen heeft.hoeveel baantjes heb je getrokken? En ook een net resultaat.gefeliciteerd! Ik kom trouwens even vertellen dat we na maanden zoeken DE vakantie hebben gevonden die bij ons past :D we hebben besloten om naar Kreta te gaan :D super dus,we zijn echt heel blij! Bovendien hebben we gisteren onze auto kunnen ophalen :D ik ga nu naar bedje, ben doodop. Sorry dames dat ik even typ zonder enters maar zit op de gsm van mijn vrien te internetten :D en ik weet nog niet precies hoe het allemaal moet maar het typen gaat erg vlot ;)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:08

Ik vind dat warme weer ook altijd wel lekker, maar was vandaag voor het mooie net even te warm gekleed :P.

Kreta schijnt erg leuk te zijn! En gefeliciteerd met de auto!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:08

Het was idd erg warm, mijn moeder moest en zou vandaag met mij door de stad slenteren opzoek naar Birckenstocks.. Zijn hele leuke geworden! Al had het van mij niet zo gehoeven.. Wat een geld! Maargoed, ze zitten dan ook wel heerlijk en schijnen heel goed te zijn voor je voeten en rug.

Daarna moest ik meteen door naar mijn werk, ik kwam helemaal zwetend aan.. Get! Gelukkig wel deo mee en heb me ook nog even snel opgefrist op het toilet!

planning voor morgen:
O; 2 vb/gekookt ei (zout en peper), glas melk, kop thee
T; Kop thee, stuk meloen.
L; 3 vb 2 met ham/halvarine/komkommer 1 met kipfilet/halvarine/komkommer, glas melk
T; Glas water, muslireep
T; Kop thee, banaan
A; Salade met stukje vlees
T; waterijsje
Laatst bijgewerkt door K_im op 27-06-09 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:10

Birckie's zijn geweldig! Ze zitten super! Ik heb ook rugklachten maar als ik lang moet staan en ik heb die dingen aan merk ik het niet of heeeeeel veel later dan normaal! Inderdaad veel geld maar het zijn geweldige dingen!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:14

Birkies lijken me ook fijne schoenen maar ik heb altijd enorm veel pijn aan mijn voeten als ik slippers aanheb en dan vooral tussen mijn tenen :o zou dat met birkies niet hetzelfde zijn ?

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:18

Ik heb dat bij sommige teenslippers ook, niet bij allemaal maar bij Birckie's heb ik t echt nog nooit gehad.

Sterker nog, als ik een lange dag had gewerkt (moet helaas soms op pumps :+) dan kwam ik thuis en deed ik m'n Birckie's aan. Ben verlieft op die dingen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:25

Zo :) vanavond wat chipjes gehad en paar Belgische bonbons die Katia had meegenomen (wouw die chocola is echt HEERLIJK!) Dus morgen weer even nette dag :)

O: 1 beschuitje met iets gezonds
T: raketje
L: 1 beschuitje, 1 rijstewafel met gezond beleg
T: cake, het is hetzelfde samenstelling als Indische cake, alleen het heet anders en het is een lichte variant.
T: magere yoghurt met beetje limonade of magere vla
D: weet ik niet, denk stampot andijvie (?)
T: 1 plakje ontbijtkoek/cracker met iets gezonds

Beweging: paardrijden, half uurtje tot 1 uur.

Wat vinden jullie hiervan?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:36

Best netjes als je niet meer kan eten,doe je op je bischuitje geen beleg? Anders is het wel heel mager

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:39

Het voordeel van deze slipper is, merk ik nu al, dat je voeten op hun plaats blijven. Je voeten liggen echt in de slippers, kunnen niet naar voren schuiven, dus dan bandje dat tussen je tenen zit, kan ook niet ver in je tenen duwen..

Deze zijn het voor mij geworden..
http://collectie.hovo.nl/pictures/resiz ... 71053l.jpg

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:40

Welkom trouwens aan alle nieuwelingen :D

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:43

K_im schreef:
Het voordeel van deze slipper is, merk ik nu al, dat je voeten op hun plaats blijven. Je voeten liggen echt in de slippers, kunnen niet naar voren schuiven, dus dan bandje dat tussen je tenen zit, kan ook niet ver in je tenen duwen..

Deze zijn het voor mij geworden..
http://collectie.hovo.nl/pictures/resiz ... 71053l.jpg

Die zien er leuk uit :D wat is de prijs als ik vragen mag? Mij is altijd verteld dat ze wel 60€ kunnen kosten en dat wil ik niet uitgeven aan slippers waar ik last van heb

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:50

Die van mij kosten bij Nelson €59,95. Erg prijzig en als het aan mij lag waren ze er ook niet gekomen. Heb altijd al gezegt dat ik het belachelijk vind dat mensen zoveel geld uitgeven aan een stel slippers, maar echtwaar, ze zitten heerlijk. Loop er nu al de hele avond mee rond.

In het begin zitten ze een beetje vreemd. Het is vooral erg wennen, en je moet zorgen dat je echt de goede maat hebt! Zeer belangrijk. Er zit namelijk een heel voetbed etc. in, wat zich tijdens het inlopen verder naar je voet gaat vormen.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 00:24

Ik heb net de film 'the green mile' gekeken! Nog nooit gezien, te ernstig eigenlijk. Maar wat een prachtige film. Echt die staat nu dus hoog in mijn lijstje!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 09:32

katia, ik vind wel dat een vrouw een beetje tiet moet hebben. hoeft geen onwijze cup, maar je mag wel zien dat een vrouw vrouw is zeg maar.
eva, klein maar fijn is prima. maar klein en wat hangerig door krimp is minder...
kim heeft een weegschaalobsessie lees ik? het is wat eva zegt; je lichaamsgewicht is aan zoveel zaken onderhevig (vochtbalans, hormonen etc.) dat iedere dag wegen geen reeel beeld geeft. van mijn dieetist mag ik zelfs niet eens iedere week wegen, maar slechts 1x per maand!
aeris, ik drink met regelmaat verse sappen en dit mag gewoon van mijn dieetiste. zij raadt echter wel aan dan je fruitgebruik op de dag terug te schroeven en te vervangen door iets anders. dit idd ivm de suikers.
sanne, wat balen dat je niet kan gaan skieen in februari zeg. kan het niet op een ander moment? wij gaan bijvoorbeeld met de pasen. en ook in de eerste week van de meivakantie kan je in bijvoorbeeld val thorens nog geweldig skieen :j
suus, balen dat je over 2 weken pas meer hoort. ik ben benieuwd hoor! wat vond je er zelf van?
ingrid, wat fijn dat je stagebedrijf zo z'n best voor je doet zeg!
plien en katia aan het meeten. leuk hoor! ik zou gisteren bij sanne langs gaan, maar dat is dus niet gelukt helaas :(
eva weer druk met dj-man? geweldig meid! wanneer maak je eigenlijk een definitieve overstap naar la france of is dat voorlopig nog niet de bedoeling?
monica wat fijn dat de auto het weer doet en de vakantie eindelijk is geboekt. het is je gegund meid!
sanne, the green mile nog nooit gezien? heb je onder een steen geleefd? :D nee hoor, prachtig is ie he?

ik zie heel veel nieuwen in het topic. hartelijk welkom allemaal!
opvallend is dat er veel en veel te weinig gegeten wordt. ik hoop dat we jullie zo wijs krijgen dat er een goed voedingspatroon onstaat...
gelukkig haakt imre al in en zegt zij wat ik al wilde zeggen; ik ben benieuwd hoeveel meiden er na 450 pagina's nog aanwezig zijn... :+
complimenten voor eva trouwens die hier zonder waardeoordeel op in gaat en stug blijft posten met goede adviesen. chapeau!

man o man, 4 dagen bijlezen valt niet mee! heb het ook zo ontzettend druk! donderdag tot 10 uur gewerkt ivm oudergesprekken, vrijdag gewerkt en uit eten geweest met hans. daarna bij mams langsgegaan en veel te lang op het balkon gezeten.
gisteren vroeg op, boodschappen, oppassen op mijn petekind, noob rijden die erg lekker ging, nagelstyliste en daarna naar doetinchem om hans op te halen van een voetbaltoernooi van zijn werk. waren we pas om half 11 thuis...
vandaag wederom druk; zo naar noob, dan de was wegvouwen en 7 (!! in 1 week) wassen wegdraaien en wat literatuurstudie doen om mijn onderzoeksplan aan te kunnen passen. nijnenhokken moeten ook nog worden verschoond etc...
pfiew!

vandaag:
o: 2 witte bolletjes 30+ kaas
t: banaan, appel
l: 3 vb ww cervelaat
t: 250 gr. optimel kwark
a: ?
t: 250 gr. optimel kwark

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:28

Armaris, ik heb vanmorgen 2 beschuitjes op (1 met filet american + boter en 1 met pindakaas zonder boter) doe er wel beleg op en ook boter bij bepaalde producten :)
Angelique, heb je niet gelezen wat voor overwinnen ik heb gemaakt haha :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:40

Afbeelding

:+:

Ja maar kan niet geloven dat jij zo weinig hebt dat ze niet zien dat je vrouw bent ba

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 11:00

leuke foto

en paulien wat zie je er goed uit.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 11:12

leuke foto! ben hier gisteren niet geweest want heb heel de dag in het zwembad gelegen en moest paardrijden!

heb gisteren gebarbaqued maar heel gezond was het niet beetje te veel alcohol gedronken enzo. maar ga er vandaag weer tegen aan!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 12:00

nice pic katia!

Ander moment kan helaas niet nee angelique, we willen niet de hoofdprijs betalen, en dat doe je in de vakantieperiode wel, ik ben nog gebonden aan de schoolvakanties ;(