Misschien een domme vraag, maar de cakemix hoef je dus niet het beslag zelf van te maken alleen dat poeder erin te gooien of moet je ook boter enz wat op de achterkant van het pak staat.
Ik heb hem vandaag gemaakt met choclate fudge brownie, gewone cakemix, stukjes chocolade er doorheen en dan stukjes chocolade erop. Zelf vind ik hem goed gelukt alleen de buitenrand vind ik wat droog
Ik heb m al eens eerder gemaakt maar heb nu wel iets heel erg leuks verzonnen Ga m zaterdag weer maken en ga er dan vloeibare chocola overheen gooien en dan snel chocoladekruidnoten erin plakken voordat het hard geworden is. Ben benieuwd of het lekker is haha.
zolang hij maar lekker was is dat niet erg toch Ik liet vandaag een collega die fóto's van mij hierboven zien en hij was teleurgesteld dat hij er niks van had gemerkt dat ik die gemaakt had whahaha. Met andere woorden ik moet er nog maar 1 bakken voor het werk.
Kattenbak
Geplaatst: 17-10-09 19:27
Ik heb hem ook gemaakt vandaag! Met normale cakemix (zonder cacao) en Lidl ijs in plaats van Ben & Jerry ijs. De smaak is nog onbekend, straks wordt een stukje afgesneden! Hieronder een foto: heb zelf glazuur gemaakt met poedersuiker en water en daarboven op van die gekleurde hageltjes, voor de leuk!