SpeechLess schreef:Niet van vandaag, maar nog niet geplaatst: nasi, ei en (vego)saté.[ [url=m/Xi1oF5.jpg]Afbeelding[/url] ]Macaroni met kroepoek..?
xLoki schreef:SpeechLess schreef:Niet van vandaag, maar nog niet geplaatst: nasi, ei en (vego)saté.[ [url=m/Xi1oF5.jpg]Afbeelding[/url] ]Macaroni met kroepoek..? Mijn moeder maakte vroeger ook altijd macaroni met tomatensaus, daar dan een gebakken ei, kroepoek en pindasaus bij. Needless to say dat ik op mijn 13e het koken over genomen heb
xLoki schreef:Oh sorry verkeerde gequote, bedoelde natuurlijk die erboven!! Ik heb het leren eten door mijn oudste kind, heerlijk vind ik het. Maar leuk te lezen dat ik niet de enige ben.
Supervixen schreef:[ [url=m/JtK3ZO.jpg]Afbeelding[/url] ]Couscous met groenten, champignons, biologische kip en geitenkaas.Wat een topideee!!
Needje schreef:[ [url=m/TUgmHx.jpg]Afbeelding[/url] ]Knoflookgarnalen met groene asperges. Gewokt.Zo water loopt me spontaan in de mond!
Hier ook met een kopje tomatensoep en een halve baquette met gesmolten kaas, alleen vergeten een foto te maken.
Oeh jammie. Ik ga zo tomatensoep maken alvast voor vanavond. Altijd lekker met een stokbroodje met kruidenboter!