Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:Vandaag weer in 't gareel!
O: Havermout, sojamelk, tutti frutti, kaneel
T: Peer, 1 meergranenboterham avocado
L: Restje zilvervliesrijst met Chinese kool, kipfilet en kokosmelk
T: meergranenboterham avocado + mandarijn
T2: chocoladetaart
A: Volkorenpasta met verse tomatensaus, rucola, cherrytomaten en mozzarella
T:Magere kwark met honing en lijnzaad
B: 1u bodybalance
Venthe schreef:Magli, de tuinen is helaas ook niet altijd goedkoop.. wilde gojiebessen halen maar een klein zakje was al 13 euro dus die heb ik maar laten staan. Of het overeen komt met de winkels die jij noemt weet ik niet
phormicola schreef:Bhriseis schreef:Mijn vriend, die meelas over mijn schouder, vindt je nu wel heel stoerGame ze en probeer er niet te veel aan te denken, het loopt wel los!
Het schijnt dat de Aldi héérlijke B&J-achtige ijs heeft. Maar de Milsa-ijssoorten zijn dan ook fantastisch lekker
Klopt en volgens mij heeft de Lidl ook zoiets, van allebei erg lekker! Deze lag, als enige, bij de Coop in de schappen en hun computers herkende de code niet en niemand had de beker ooit gezienMoesten ze het helemaal opzoeken in hun boekhouding
EskeGirl schreef:Bedankt voor de reacties op m'n lijstje!
Ik doe m'n best om zoveel mogelijk fruit te eten tussendoor, lukt helaas niet altijd. Noten lust ik niet. Kwark kan wel eens, als ik thuis ben, wat wel vaak is 's middags.
Het probleem is dat ik vloeibare dingen met stukjes (appelmoes met stukjes, jam met stukjes, vla/pudding/yoghurt met stukjes) erin enorm vies vind voelen in m'n mond, en het dus ook niet eet. Je bent autistisch of niet
Ik ga m'n best doen om mijn eetgewoontes nog meer te verbeteren, qua avondeten heb ik weinig invloed, tussendoortjes kan ik vragen of ze gehaald worden.
LisErm94 schreef:Leen, net als wat Many zegt is cola maar een tijdelijke oplossing je voelt je er op het moment beter door maar uiteindelijk krijg je alleen maar meer dipjes in je bloedsuikerspiegel. Persoonlijk lijkt het mij het beste om af te kicken van de suikers (ondanks dat je het de eerste dagen beroerd gaat krijgen) zodat je er op langere termijn profijt van hebt. Maar helaas ga je je dan de eerste dagen niet echt goed voelen vrees ik..
fleur_yen schreef:O: 45 gr havermout, 13 gr cranberry mix, 3 gr chiazaad, kaneel, cacaopoeder, gemberpoeder
T: droog plak roggebrood, 1 appel, 1 mandarijn, klein handje cashewnoten
L: halve kleine courgette, 1/3 aubergine, 3 gedroogde tomaatjes in olie, stuk pompoen, stengel bleekselderij, en ongeveer 60/70 gr kidneybonen
D: m'n huge mok met 170 ml koffie en 140 ml opgeklopte melk
B: 20/25 min blogilates dag 6
Dani_ schreef:KarinvdM schreef:zelfgemaakte chocomousse
Je hebt het al wel eerder verteld volgens mij, maar hoe maak jij deze precies? Ik heb ook eieren en cacao in huis en trek in iets namelijk.
Many schreef:Heeft iemand van jullie trouwens wel eens hennepproteïne gehad? Phor toevallig? (meen me zoiets te herinneren, maar ik kan het fout hebben) Is dat wat?