kruiden kun je vaak wel her en der er tussendoor zetten, patio fruitboompjes , of leifruit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

liekensancho schreef:weet iemand hoe je walnotenbomen, kersenbomen, pruimenbomen en perenbomen moet snoeien? Najaar of voorjaar ( denk najaar..) kan geen werkwijze op internet vinden hoe precies in te korten... wat mag men weghalen en hoever? Kan men takken, waar nu geen blad en vrucht aan hebben gezeten ( bomen zijn afgelopen decennia niet verzorgd geweest, door paarden 'gesnoeid' af en toe die hier mochten lopen achter , nooit gemest etc..) kan men deze dode takken verwijderen of na zorg van goede bemesting boom, snoei, nog een kans geven?
, zijn 2 enorme bomen en de rechterboom liggen de takken van op het dak van de kippenschuur dus daar wil ik, noodgedwongen dan, wel wat afhalen :-( . Onder deze bomen komt onze schommelbank, heerlijk vertoeven onder die bomen
, paarden hebben hier even mogen 'gras maaien' en hoef ik die mest er niet naartoe te kruien
, klinkt lui maar met reuma en fibromyalgie moet je soms mozes naar de berg brengen en niet andersom proberen
.
, ik had toen ook al mijn bezorgdheid geuit hier hihi, wat zijn er veel pagina's bijgekomen.... ik zal in het najaar even mee gaan lezen om de grond klaar te leggen voor volgend voorjaar
, kan ik eindelijkkk mee doen ..yes! liekensancho schreef:weet iemand hoe je walnotenbomen, kersenbomen, pruimenbomen en perenbomen moet snoeien? Najaar of voorjaar ( denk najaar..) kan geen werkwijze op internet vinden hoe precies in te korten... wat mag men weghalen en hoever? Kan men takken, waar nu geen blad en vrucht aan hebben gezeten ( bomen zijn afgelopen decennia niet verzorgd geweest, door paarden 'gesnoeid' af en toe die hier mochten lopen achter , nooit gemest etc..) kan men deze dode takken verwijderen of na zorg van goede bemesting boom, snoei, nog een kans geven?
stond er niet bij stil