Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Zo, vanavond m'n eerste biscuits zelfgebakkenWas nog wel even de handigheid erin krijgen
Maar ze zijn volgens mij gelukt. Zal het morgen merken met het doorsnijden
Kan je bij biscuit ook ietsje vocht 'horen' bij het verplaatsen (zoals na het afkoelen in een zak om de versheid te bewaren voor het bewerken)? De satéprikker kwam er wel droog uit.
EvaLuna schreef:Wow wat een mooie taarten komen hier nog steeds voorbij! Ik was een hele tijd uitgebakken maar nu krijg ik er weer zin in![]()
Hebben jullie deze bakvormen van de IKEA al gespot?
Ik zie het al helemaal voor me; met een staart van marsepein door de knoflookpers gehaald, een my little pony regenboog op de billen en heel veel glitters, bloemetjes, vlinders en zilveren balletjes, in het kader van pimp-je-ponycake
Lizz schreef:Ik denk dat dat vocht komt doordat de warmte niet uit de zak kon en dus in je biscuit is gaan zitten. Kan vast geen kwaad.
En als je saté prikker er schoon uit kwam dan is je taart gaar
Ben benieuwd wat er van gaat maken
marloes-joy schreef:EvaLuna schreef:Wow wat een mooie taarten komen hier nog steeds voorbij! Ik was een hele tijd uitgebakken maar nu krijg ik er weer zin in![]()
Hebben jullie deze bakvormen van de IKEA al gespot?
Ik zie het al helemaal voor me; met een staart van marsepein door de knoflookpers gehaald, een my little pony regenboog op de billen en heel veel glitters, bloemetjes, vlinders en zilveren balletjes, in het kader van pimp-je-ponycake
Hey Eva ook hier
wat een leuke tip!! ik ga eerdaags even naar Ikea!