phormicola schreef:Heel basis bekeken is sport voor de meeste mensen idd onzin. De gemiddeld mens houdt niet bij wat-ie eet en gaat na het sporten juist extra eten (te veel). Daarbij zijn de meeste mensen niet bereid om over hun grens heen te gaan, waardoor sporten ook voor het hart weinig tot geen nut heeft. Ik kan de mensen niet tellen die ik in al die maanden dat ze bijna elke dag sporten geen spat zijn veranderd
Ik geloof dit wel. Als ik geen persoonlijke drilmeester naast me heb staan ga ik niet over mijn grens heen.
Daarnaast heb ik na het sporten een haast onstilbare honger, wat best lastig is.
Probeer dus mijn sportmomenten maar voor de lunch of het diner in te plannen om de schade te beperken.
Nu mijn eetpatroon nog beter opschonen
 .
 .                                                         

Geplaatst: 22-04-14 14:24
               Geplaatst: 22-04-14 14:24				         

)
 ) Ze kijken naar wat het voor een hele groep mensen doet en die groep is vrij gemiddeld. Voor de gemiddelde mens heeft 'sporten' geen nut, door allerlei factoren die ik inmiddels al vaker heb benoemd
 Ze kijken naar wat het voor een hele groep mensen doet en die groep is vrij gemiddeld. Voor de gemiddelde mens heeft 'sporten' geen nut, door allerlei factoren die ik inmiddels al vaker heb benoemd 
 Zeker 2 jaar heb ik erover gedaan om die weg te sporten en hoppa! Na 5 maanden zwangerschap zitten ze er gewoon weer aan
 Zeker 2 jaar heb ik erover gedaan om die weg te sporten en hoppa! Na 5 maanden zwangerschap zitten ze er gewoon weer aan   

)maar dat voelde als veel meer omdat al mijn kleren wel een stuk beter zitten....
 )maar dat voelde als veel meer omdat al mijn kleren wel een stuk beter zitten....                                                          Ik heb me ook voorgenomen om geen koekjes/chips meer te kopen, zèlfs al staat er min of meer dat het 'gezond' is (Belvita). De cola is inmiddels al een tijdje vervangen door cola zero en ik probeeeeer af en toe water te drinken, maar ik word er zo snel misselijk van. Herkennen jullie dat???
 Ik heb me ook voorgenomen om geen koekjes/chips meer te kopen, zèlfs al staat er min of meer dat het 'gezond' is (Belvita). De cola is inmiddels al een tijdje vervangen door cola zero en ik probeeeeer af en toe water te drinken, maar ik word er zo snel misselijk van. Herkennen jullie dat???                                                          ).
).
 Zelfs de opmerking 'je zal wel zien als je later dodelijk ziek wordt' is gevallen
  Zelfs de opmerking 'je zal wel zien als je later dodelijk ziek wordt' is gevallen