Vriendlief moet 2 verstandskiezen laten uitsnijden en Bobottie kan hij nog eten zonder echt te kauwen.
Tallie1979
Geplaatst: 08-02-10 15:42
Ik eet vanavond Paella
Pipi
Geplaatst: 08-02-10 16:00
Gebakken aardappeltjes,worteltjes en een kipkrokant schnitzel.
Vinden jullie het nou ook niet elke dag weer moeilijk om iets te verzinnen?
MarliesV
Geplaatst: 08-02-10 16:09
Drama
Uprica
Geplaatst: 08-02-10 16:13
Pipi schreef:
hou op schei uit, weet het nog niet voor vanaaf??? en vaak eet ik ook regelmatig hetzelfde. ook als je hier kijkt wijken we niet ver van elkaar af met hetzelfde qua eten
listiglistje
Geplaatst: 08-02-10 16:18
Stroganoffschotel (dagpannetje) ofwel varkensfilet reepjes met paprika, champignons in stroganoffsaus met stokbrood.
Ik vind het echt niet moeilijk om iedere dag iets anders te verzinnen
nanka
Geplaatst: 08-02-10 16:21
Pipi schreef:
ABSOLUUT! Gelukkig geeft mn man nog wel eens aan wat hij graag wilt eten. Dat scheelt hoor!
ik eet erwtensoep lekker eigengemaakt door mijn moeder hihi
ik heb een lijst liggen met alles wat ik lekker vind en voordat ik boodschappen ga doen voor die week maak ik een lijst met wat ik die week graag wil eten
zo heb ik altijd wat in huis en zie ook nog wel eens dingen staan waarvan ik denk, o ja lekker
Antheman
Geplaatst: 08-02-10 17:14
Pipi schreef:
Nee, valt wel mee. Ik vind koken erg leuk en hou ervan om nieuwe dingen te proberen.
Ik maak de restjes op, dus wat groenten wokken of grillen en een stukje vis erbij. En een beetje rijst.
Ik vind iets verzinnen niet moeilijk We eten meestal 3 x per week aardappelen - groenten - vlees. 1 x per week friet 1 x per week pasta oid.
En 2 dagen in de week eet ik alleen, dan neem ik vaak rijst omdat mijn vriend dit niet lust. Kook dan vaak 1 keer voor die 2 dagen. Ook maken wij altijd restjes op dus dan is de volgende dag vaak ook al geregeld Dan heb ik er zo iets bij verzonnen
Vandaag: aardappelen, spinazie en een hamburgertje
Breghje
Geplaatst: 08-02-10 17:42
Pipi schreef:
Ik maak meestal weekmenutjes, op donderdag mag blaag kiezen, op vrijdag hubbie, ééns per week iets exotisch (pakje zakje) en de rest Hollandse pot zeg maar. Is goei voor de balans in mijn darmpje. Kan ik een beetje kijken waar ik wel en niet tegen kan. Het was wennen, maar tevoren weten wat je eet is ook wel makkelijk.
Gisteren biefstuk op een bedje van tagliatella met rode pesto en gewokte spitskool. Vandaag kalkoenpoten uit de oven met gestoofde aardappel en wortel. Morgen wordt het een verrassing, dan heb ik een diner van mijn werk.