commercieel medewerker binnendienst, veel klantcontact en offertes maken enzo...totaal niet waar ik voor gestudeerd heb, maar afwisselender dan klantenservice oid
Nou, hij was niet accepted haha, dus niet bewezen, maar goed dat is ook een uitkomst en misschien nog wel beter ook, dan blijkt maar weer dat ik wel een betere contributie heb dan die stomme begeleider van me in eerste instantie dacht.
Ik kan veel meer vertellen over een niet bewezen hypothese dan als ie wel bevestigd is. Als je iets goed hebt gedaan, blijft er niet veel over voor de discussie
Janice_T88
Geplaatst: 20-08-09 13:59
Sinds vorige week 1,7 Kg aangekomen Bhoeee, Hoe krijgen jullie dat zo goed voor elkaar allemaal ?
Gut, heb ik alle moed verzamelt (heb echt best erge belangst ) om de faculteit te bellen, krijg ik van de man te horen dat je het via de mail kunt aanvragen hahaahha én bedankt
Ellen, ik zou gewoon een bikinitopje aandoen, een short met bikini staat vaak ook mooi bij stevige meiden vind ik zelf. Mocht je, je daar echt niet prettig bijvoelen dan een gewoon topje, dan wordt ie maar nat.
Ach Janine, ik krijg het ook voor elkaar om 4 kilo in een week aan te komen (deels vocht natuurlijk), het kan niet altijd goed gaan. Gewoon jezelf weer een schop onder je kont geven en eens goed naar je eetschema kijken, eet je genoeg, eet je niet teveel of verkeerde producten en beweeg je voldoende?
Jongens, pfff ik zweet weg hier!! Het is echt zo warm, blijft hierbinnen ook echt hangen. Mag nu wel eens flink gaan regenen! Maar zie op buienradar alles langs links NL wegtrekken.
Krijg er nu in combinatie met veel computerwerk gewoon flinke hoofdpijn van, maar drink toch wel echt voldoende, heb constant een flesje hier naast me staan. Weer is ook erg drukkend nu.
...(wat een overgang haha), wordt het niet weer eens tijd om een meeting te plannen? Wil iedereen wel weer eens zien en alle nieuwe natuurlijk ook eens