[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:17

1 stap tegelijk uk.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:39

Ik meld me hier ook even weer als jullie dat goed vinden Clown Ik ben zowel afvaller als afvallige in dit topic Haha! Even gestopt dus, maar wil nu graag weer beginnen. Ja (Vanaf morgen Nagelbijten / Gniffelen )
Ik ben 23 jaar, 1.69 groot en 70 kilo nu. Tot september 2006 was ik 94 kilo, en tot november vorig jaar 65 kilo. Toen ben ik dus gestopt en sinds die tijd weer 5 kilo aangekomen. Niet best Vork Mijn streefgewicht is en was ook toen al 58 tot 60 kilo. Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:48

hai mystica! welkom weer.

ik heb gezondigd vandaag; 3 kleine kopjes oploscholademelk op...

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 15:52

Welkom mystica.
Ik hoop dat ik straks de verleiding kan weerstaan. Ik moet boodschappen doen op een lege maag. Zo toch nog maar even een cup a soup eten.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 16:36

Flevogirly schreef:
Wat voor maat heeft iemand rond de 1.72 met een gewicht van 62 kilo? Daar ben ik wel benieuwd naar! Lachen Dat is mijn streefgewicht ongeveer.

Zo! Wát een streven Flevo! Ik denk dat je al héél tevreden zult zijn met 70/68 hoor!
Ik ben 1.70 en toen ik 65 was vond ik mezelf echt goed! Niet dun dun, maar dat hoef ik ook niet te zijn.

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 16:42

Mijn doel verder is ook zeker niet om in een korte periode veel af te vallen, maar meer om door middel van meer te sporten en minder (vooral tussendoortjes) te eten. Om op deze manier te zorgen dat er een paar kilo afgaan en dan proberen dat gewicht zo te houden! Lachen
Mijn eerste dag is al niet echt geweldig gelukt Tong uitsteken
O: Bruine bh met kaas & glaasje jus d'orange
T: evergreen koek
L: 2 bruine boterhammen 1 met kaas en 1 met kipfilet.
T: Appel, Kopje chocolademelk en wat snoepjes( laatste 2 niet helemaal de bedoeling.)
D: Ik weet nog niet wat we eten vanavond.
T: een fruitstuk

Dit is eigenlijk hetzelfde als normaal alleen, dan zonder vanalles te snacken als ik uit school kom en als ik mijn planning volhou zonder te eten na het avondeten!

Nou ik ga nu lekker paardrijden kom ik ook niet in de verleiding toch wat lekkers te graaien uit de keuken!

Boodschappen doen met een lege maag is idd het ergste wat je kunt doen; al die lekkere dingen. En als je ze eenmaal koopt moet je ze ook eten anders is het weer 'zonde' Tong uitsteken

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:33

Oke ik was hier tijdje geleden geweest, maar het lukte me niet om al dat lekkers te laten staan dus ik dacht ik stop ermee. Maar nu inmiddels ben ik intotaal 5 kg aangekomen, en die moeten er toch écht af! Ik ga morgen nog bij de mac eten Nagelbijten / Gniffelen Maar ik moet echt niet zoveel meer freten ja ik freet gewoon. Ik eet niet normaal.. Ik heb vandaag wel mijn lunch al verplaatst tot 12uur ipv 10uur. Maarja. Ik freet echt ipv eten..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:37

Flevo, ik kan me herinneren dat je hier voorheen ook zat. Maar loop jij bij de HA voor een dieet? Want ik vind 800/900 kcal érg weinig Scheve mond Niet gek dat je lichaam protesteert!

Annetje schreef:
Mijn planning voor vandaag aangepast

o: brinta met soyamelk
t: appel
l: 4x boterham met appelstroop + boterham kwinkslag
t: pakje evergreens + appel + 2x schocotoff
d: spinazie en de rest is nog altijd onbekend voor mij Haha!
t: caramel vla van alpro soya

Beweging: 1 uur fietsen (ongeveer) en 1 uur paardrijden

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:44

Ik ben 1.73 en toen ik 62 kilo woog had ik van bovenkleding maat 38 en van broeken maat 40. Maar ik moet wel zeggen dat ik breed gebouwd ben, ken genoeg mensen van 62 kilo en dezelfde lengte die met gemak een 36 van broek aankunnen.
36 zal ik nooit inkunnen, en inmiddels ben ik ook weer wat zwaarder dan 62. No Cheer

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:47

Hey Mocca ook nog hier! Haha!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:52

Annetje schreef:
Flevo, ik kan me herinneren dat je hier voorheen ook zat. Maar loop jij bij de HA voor een dieet? Want ik vind 800/900 kcal érg weinig Scheve mond Niet gek dat je lichaam protesteert!

Flevo heeft pasgeleden een maagbandje laten plaatsen, vandaar Knipoog

Welkom terug trouwens, leuk dat je er weer bent. (Ofja, leuk, het zou natuurlijk niet nodig moeten zijn Knipoog)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:08

@ wind: Ja ik weet het Bloos
Ik wil nu ook weer meer gaan wandelen .. miss helpt dit ook wel

Wat heb ik vandaag gehad:
o: cornflakes in melk met 1 kopje thee met 1 schepje suiker.
t: btween reep, en mandarijn!
l: 3 volkoren boterhammen met halvarine. 2 met boterhamworst en 1 met hagelslag. en een broodje knakworst maar dat telt eigenlijk extra;)
t: Liga en een appel.
d: casseler schijf met stampot stengeltjes en een bakje yoghurt zonder suiker. Voor de rest heb ik over de hele dag 0.5 liter (zo'n flesje) multi vitamine van roosvice. wel Light!
En vanavond nog 1 kopje koffie en 1 glaasje cola light! en dat wat het voor vandaag!
heb wel netjes 30 min gefietst ( anders kom ik niet op het station:P) en ik ga zo een halfuurtje wandelen met mijn moeder en mijn hond!!

Liefs!!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:21

Annetje schreef:
Hey Mocca ook nog hier! Haha!

Ja nog steeds. Haha! No Cheer

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:38

Ik zie dat veel mensen hier echt gewoon ongezond weinig eten of zelfs helemaal niets! Wist je dat het beter is als je gewoon gaat sporten en ongezond eten vervangt door goede voedingsstoffen i.p.v. dat je veel minder gaat eten? Als je namelijk stopt met dieten zul je toch weer je oude eetpatroon gaan volgen, omdat je anders van je stokkie gaat, en dan komen de kilo's er net zo makkelijk weer bij.

Heb vandaag echt veel gegeten, 's middags wel drie boterhammen met chocopasta en net nog een brownie. En vanavond eten we patat, hoor ik net..

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:39

Ik weet niet of ik nog welkom ben hier (aangezien ik hier al vaak in en uit ben gehopt) maar ik zou me graag opnieuw willen melden hier omdat het niet goed gaat met eten. Nagelbijten / Gniffelen

Zijn zat mensen die ik niet ken hier, dus ik zal me (vanzelfsprekend) even voorstellen. Lachen
Ik ben dus Myra, net 19 jaar geworden en heb helaas moeite met eten. Ik heb twee hele tegenstrijdige 'gewoontes': of ik wil zo gezond mogelijk maar ook te weinig eten, of ik vreet me dagen (of langer) helemaal vol. Paar weken terug ben ik weer wat gaan lijnen en viel toen in 2 weken 4 kilo af, maar daarna had ik geen 'drive' meer dus ben ik weer ontzetten veel gaan vreten. Scheve mond
Ik hoop dat als ik weer meer ga opschrijven ik ook meer besef heb van wat ik eet. Als ik eenmaal in een vreetperiode zit heb ik vaak het idee: 'ach, wat maken die paar koeken nou nog uit'. Misschien dat ik dan niet alleen de goede maar juist ook de slechte dagen moet opschrijven, en ik hoop dat dat online weer beter gaat lukken dan in een schrift. No Cheer

Even een voorbeeld van mijn vreetdag Verdrietig

O: 2 vb (2x becel: 1x jam, 1x hagelslag), 2 beschuit + pindakaas light
T: stuk rabarbertaart
L: 6 suikerwafels
T: 1 broodje haring
A: bobotie
T: ????

Ik wil echt weer even normaal 'leren' eten. Vind dit vreselijk.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:43

Hé Myra, tuurlijk mag je weer terugkomen Lachen Welkom terug! Lachen

Oh en Annetje, had jij niet die appelstroop'verslaving'? Clown

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:44

Ik heb hetzelfde Myra Vork
Mijn dag vandaag:
o-/
t-/
l- 2 bolletjes met hamburger, mayo light, curryketchup, light cheddar, rode ui, sla en paprika
t-/
d- 3 eierwafels met lightjam
t- kersen

En ik vind gewoon dat ik al weer veel te veel heb gehad Nagelbijten / Gniffelen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:50

mys, meis heb je een idee hoe het komt dat je dit al veel te veel vindt

oja ik wil je niet aanvallen ofzo.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:56

Nee, ik heb geen idee waarom ik dat vind, het ís namelijk niet te veel .Scheve mond

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:05

mystica het is misschien niet goed maar ik zou eerst het over de dag gaan verspreiden dus ontbijt enzo en dan weer langzaam uit gaan breiden ik weet niet hoelang je al zo eet maar je lichaam trekt het ook niet als je gelijk weer heel veel gaat eten. en misschien eens naar een dietiste gaan succes meis Ach gut want ik weet hoe slecht het is zo weinig te eten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:07

Myra welkom terug! Ik ben ook net weer binnen komen vallen.
Ik vind je dag niet eens slecht. Alleen de suikerwafels. Mijn vreetdagen wil je écht niet weten Knipoog Ik at eerst te weinig en nu lijk ik geen stop meer te hebben. Ik heb ALTIJD honger.

March schreef:
Oh en Annetje, had jij niet die appelstroop'verslaving'? Clown
March dat zou ik heeeel goed kunnen zijn ja Clown Ik heb een rijstewafel-periode achter de rug, appelstroop ook gehad, pindakaas ook en ik zit nu in mijn brintaontbijt-periode Vork

Ik heb trouwens alweer een heel slecht toetje op net: Mousse met kersensaus

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:18

Haha Annetje, ben je ook zo van de periodes? Haha!
Ik heb een hele tijd gehad dat ik met cruesli ontbeet, vervolgens met beschuiten, en daarna met crackers. Nu weer gewoon brood. Ook periodes van beleg gehad. Eerst hele tijd vlokken (echt elke ochtend Nagelbijten / Gniffelen ), nu weer kipgehakt. Vingers aflikken

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:20

Dankje March!

@ Annetje: maar in 1 zo'n wafel zat ruim 200 kcal. Bloos!
Oeioei, vanavond eet ik nog 1 stuk taart (mijn vader is jarig, en kan er nog even geen punt achter zetten om me vanavond dat te weigeren Knipoog ).
Deze vreetdag valt in principe ook nog een beetje mee vergeleken de anderen. Oeps...
Ik ga nu wel proberen om niet al het zoet te weigeren. Ja
En vooral niet onnodig weinig eten want ik heb dat effect nu wel van alle kanten bekeken. *LOL*
Meer sporten (is heel erg weinig geworden, ik fiets eigenlijk alleen maar een beetje). Binnenkort hopelijk weer hardlopen.
* Zoekt motivatie, MAAR KAN HET MAAR NIET VINDEN Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:24

myra, jij liep toch ook bij een psycholoog of neit

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:26

Ja, dat dacht ik ook Uk Lachen Ook vanwege het eten enzo toch? Hoe gaat dat? Heb je er wat aan meis?