Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Dankje Lis. Ik krijg altijd honger van jouw ontbijt trouwens
Karin: Dat zijn van die cupjes smeerkaas, maar ze zijn iets vaster van structuur en heel zacht van smaak, waardoor ze vooral 'uit het vuistje' heerlijk zijn... gelukkig doe ik dat niet te vaak
Anoniem schreef:O: havermout met peer en spelt/amandelmelk
T: restje spinaziestamppot, nog een beetje havermout met spelt/amandelmelk, handje pinda's (ik denk altijd dat ik honger heb als ik aan het schrijven ben)
L: salade van spinazie, 2 tomaten, 2 gekookte eieren, komkommer en champignons
T: 4 vk crackers met hummus
A: basmatirijst met reepjes beef, gebakken komkommer, lente-ui, pepers en ananas
B: uur fietsen, 15 min NTC
LisErm94 schreef:Haha, mijn broertjes lachten me ook altijd uit als ik 's ochtends lekker aan de havermout zit
en zij aan de chocoladeqrueslie.
Maar ze weten gewoon niet wat ze missen![]()
En dat allemaal na aanleiding van opmerkingen van phor
in het jillian michaels topic
phormicola schreef:LisErm94 schreef:Haha, mijn broertjes lachten me ook altijd uit als ik 's ochtends lekker aan de havermout zit
en zij aan de chocoladeqrueslie.
Maar ze weten gewoon niet wat ze missen![]()
En dat allemaal na aanleiding van opmerkingen van phor
in het jillian michaels topic
Uiteindelijk is het de schuld van Raponsje, die gaf me het idee om te gaan JillenHavermout kwam idd wel van mij, maar dat had ik weer van bodybuilderforums
NeverGiveUp schreef:O; twee crackers met kaas en tomaat.
T; Sultana met dat witte erop
T; Bak met stukjes sinaasappel, meloen en kiwi
L; Pannekoek met havermout, ei, banaan, melk en een beetje kaneel en honing
B; Uur paardrijden
A; Zaanse salade met zoete appel (maaltijdsalade van appie)
B; Paar kilometer hardgelopen, paar sprintjes. En heel veel lopen
T; Stukje chocola, bakje aardbeien + 4 biscuitjes, kopje cup a soup, twee beschuitjes met rookvlees en eentje met kaas tomaat en komkommer.
D; Water, melk, sinaasappelsap
ChantalSmook schreef:Haha ja? hoe smaakt het eigenlijk en hoe maak je havermout aan met melk of water?
Ik vind Brinta ook echt wel lekker af en toe maar havermout geen idee hoe ht smaakt.
KarinvdM schreef:ChantalSmook schreef:Haha ja? hoe smaakt het eigenlijk en hoe maak je havermout aan met melk of water?
Ik vind Brinta ook echt wel lekker af en toe maar havermout geen idee hoe ht smaakt.
Water, yoghurt, kwark. Ik ga het binnenkort proberen met amandelmelk en ook met hazelnootmelk.
Kijk maar eens op VT, daar loopt een topic over havermout, daar is genoeg inspiratie te vinden!