) koekjes van laatst. Denk dat ik die morgen maar eens ga gebruiken in een choco cupcake met kersen. Beetje het schwartzwalder idee. Nog nooit eerder gedaan, dus even uitproberen, maar t lijkt me wel wat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) koekjes van laatst. Denk dat ik die morgen maar eens ga gebruiken in een choco cupcake met kersen. Beetje het schwartzwalder idee. Nog nooit eerder gedaan, dus even uitproberen, maar t lijkt me wel wat

SpikkelFire schreef:Kersen zijn altijd goed met chocola![]()
Ik heb vandaag mn laatste dag op mn werk, heb NY cheesecake gebakken en de chocoladekokostaart van Rudolph.
woon je al in australie SF?
Ik vertrek 23 maart en dan ga ik in ieder geval een half jaar daar werken, bij deze lunchroom: https://www.facebook.com/pages/Ivanhoe- ... 40?fref=ts
We hebben net koffie gedronken met stukje taart, iedereen wilde van beide een stukje. We hoeven gelijk niet meer te lunchen vandaag, was een beetje too much.
!
ben zo benieuwd, hoop echt dat het lukt!
hij is niet helemaal mooi geworden, de hartjes zijn verdrukt door het andere deeg, maar mn vriend vond de verrassing in ieder geval superleuk, en hij is heerlijk! En de glazuur ziet er vies uit op de foto haha, had nog maar een klein beetje poedersuiker