Oh ik dacht dat je voor de lol de tweeën gewoon zo had gedaan, en dat het dus twee tweeën waren Niet eens bij nagedacht dat 25 veel logischer is dan 22
Oh ik dacht dat je voor de lol de tweeën gewoon zo had gedaan, en dat het dus twee tweeën waren Niet eens bij nagedacht dat 25 veel logischer is dan 22
wat een geweldige taarten weer en zo strak! als ik dadelijk met verlof ben ga ik ook maar weer eens frobelen.
RoxyVip
Geplaatst: 16-09-09 22:01
Van t weekend vierden mn moeder en zusje hun verjaardag dus ook maar weer een taart gebakken. Mn zusje wilde liever worteltjestaart, maar dat vind ik echt heel vies dus ging ik niet maken voor dr Dan maar op deze manier, van marsepein gemaakt!!! De vlindertjes heb ik trouwens zelf geverfd, was echt superleuk om te doen! En met die uitstekers ook echt makkelijk, net als met de bloemetjes!
Marloes, gebruik jij van die Dowels (schrijf je dat zo ) voor je stapeltaart?
RoxyVip
Geplaatst: 17-09-09 18:18
Monique1985 schreef:
Verona hij is echt super leuk! En heb je de marsepein geverft? Gewoon met kleurstof? Jij hebt echt goede tips zo af en toe !
De grote vlakken heb ik gekleurd door de kleurstof erdoorheen te mengen, maar de vlinders heb ik eerst van witte marsepein gemaakt en toen ingekleurd zeg maar! Met een beetje water en kleurstof, was echt leuk om te doen!
Mijn Nijntjes taart. En de eerste keer stapel! De onderste is mooi strak, maar de bovenste wat minder. Dit komt omdat ik hem niet in het midden had doorgesneden, dus werd de onderste laag te dun! Dus kon ik hem niet omdraaien, zodat je een mooie gladde kant had! Maar al met al ben ik best wat trots. Hij is gevuld met chocolade biscuit cake en Chocoladeganache dit wou de klant Lijkt me erg zwaar maargoed de klant is koning !