Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wind schreef:Bovendien ben jij hard op weg om weer gezond te worden, Uk, daar heb ik heel veel bewondering voor!
Loveable schreef:Nou ik moet denk ik echt wel rond de 55 kilo wegen. Ik weet niet, ik zou ook niet zeggen dat het veel is maar ik moet het blijkbaar wel hebben om miss een beetje van mn buikje en huge bovenbenen af te komen. Het klinkt miss stom maar ik lijk echt dik, ik zal wel eens een foto plaatsen anders! Misschien kan ik als die kilo's eraf zijn tenminste een bikini aan en in de spiegel kijken zonder dat ik mezelf veel te dik vind. Ik ga er gewoon vol goede moed tegenaan!

Kan me dus ook echt niet voorstellen dat jij dik bent, wat voor kledingmaat heb je? Ik heb nu bovenmaat S/36 en broekmaat 29 oftewel 36/38, dus dan moet jij toch zeker maat 34 hebben

(mocht ook wel, na die daagjes zondigen)

(vanacht echt niet goed geslapen, steeds wakker worden etc.)
ukje schreef:mae, maatje 34 is denk ik ook weer net iets te overdreven maar bij 55 kilo zakt dat maatje wel al bijna van je kont daarom shop ik ook bijna nooit meer alleen als ik echt wat nodig heb schaam me gewoon om het pashokje uit te komen omdat alles wel iets aan de te grote kant is.
( had vorig jaar namelijk een keer de jas van een vriendin aan die is klein en dun) En toen had ik een gewicht waar ik me lichamelijk goed bij voelde maar geestelijk niet en nu weet ik dat het geestelijk ook maar beter is dat ik me er goed bij voel. 
gegeten. moest gewoon even wat knagen
verder vind ik het niet zo slim om erbij te komen met het idee "vermageren" maar wel met het idee "gezond eten en genoeg" want er zijn hier meiden met echt een klein kilotje te veel (niet aanvalend bedoeld) die wel goed bezig zijn! goed zo meiden 

) net 21 jaar, ik heb sinds kort een eigen paard waar ik braaf elke dag ben. Ik werk/ben veel op de manege waar mijn paard gestald staat en ik werk in de bediening in een soort cafeetje. Sinds een week ben ik weer begonnen met hardlopen (start to run) en ik hoop door dit vele bewegen wat kilo's, of eigenlijk vooral cm's, kwijt te raken. Woensdagavond volg ik een cursus manege-instructeur, verder ga ik niet meer naar school.
) en uhm... een of ander vettig turks gebak

).. Je dag ziet er helemaal zo verkeerd niet uit! Als je nu je slechte tussendoortjes verruilt voor fruitjes...
Tijdens de vergadering (van 16.00 - 18.00 is ook een lastige qua trek) 2 koekjes en een petit four gegeten. Op de verjaardag een punt luxe kersenvlaai (owwwwww) en wat ferrero rochers (
) en ongezouten cashewnootjes...
) de hele dag kantoorwerk doen.. ladyjoy schreef:Waar gaan jullie heen BA?
Wij hebben al een tijdje geleden geboekt (voor 1 t/m 5 juni)!
Dat was te lekker om te weerstaan.

Dat is mijn streefgewicht ongeveer.

ukje schreef:flevo, dat is waar maar als ik het eet heb ik wel een schuldgevoel. en dat is nog maar het enige wat ik aan zoetigheid naar binnen durf te werken chocola of andere soorten snoepjes of andere soorten koekjes dan de sultana naturel durf ik nog niet aan.