Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wind schreef:Bovendien ben jij hard op weg om weer gezond te worden, Uk, daar heb ik heel veel bewondering voor!
Loveable schreef:Nou ik moet denk ik echt wel rond de 55 kilo wegen. Ik weet niet, ik zou ook niet zeggen dat het veel is maar ik moet het blijkbaar wel hebben om miss een beetje van mn buikje en huge bovenbenen af te komen. Het klinkt miss stom maar ik lijk echt dik, ik zal wel eens een foto plaatsen anders! Misschien kan ik als die kilo's eraf zijn tenminste een bikini aan en in de spiegel kijken zonder dat ik mezelf veel te dik vind. Ik ga er gewoon vol goede moed tegenaan!
ukje schreef:mae, maatje 34 is denk ik ook weer net iets te overdreven maar bij 55 kilo zakt dat maatje wel al bijna van je kont daarom shop ik ook bijna nooit meer alleen als ik echt wat nodig heb schaam me gewoon om het pashokje uit te komen omdat alles wel iets aan de te grote kant is.
ladyjoy schreef:Waar gaan jullie heen BA?
Wij hebben al een tijdje geleden geboekt (voor 1 t/m 5 juni)!
ukje schreef:flevo, dat is waar maar als ik het eet heb ik wel een schuldgevoel. en dat is nog maar het enige wat ik aan zoetigheid naar binnen durf te werken chocola of andere soorten snoepjes of andere soorten koekjes dan de sultana naturel durf ik nog niet aan.