[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 20:19

Bovendien ben jij hard op weg om weer gezond te worden, Uk, daar heb ik heel veel bewondering voor! Ja

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 20:22

Nou ik moet denk ik echt wel rond de 55 kilo wegen. Ik weet niet, ik zou ook niet zeggen dat het veel is maar ik moet het blijkbaar wel hebben om miss een beetje van mn buikje en huge bovenbenen af te komen. Het klinkt miss stom maar ik lijk echt dik, ik zal wel eens een foto plaatsen anders! Misschien kan ik als die kilo's eraf zijn tenminste een bikini aan en in de spiegel kijken zonder dat ik mezelf veel te dik vind. Ik ga er gewoon vol goede moed tegenaan! Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 20:22

dat is waar lj, ik ben zelf ook 1,68 dus ik kan der verzekeren dat dat wel aan de lichte kant is voor haar lengte.

Ik ben er trouwens nog lang niet weeg nu rond 54,5 en de spychologe die heeft gezegt dat mijn ideaal gewicht zo rond de 58 kilo ligt aangezien ik op dat gewicht ook gewoon nog ongesteld werd enzo, maar ik mag eerst rustig de 55 kilo en de 56 kilo gaan accepteren want heb er nog wel moeite mee dat ik weer zwaarder wordt.

Ik wil het gaan accepteren en ik ga het ook kunnen want ik merk gewoon dat de 50 kilo helemaal en dit gewicht niet echt mijn lichaam tegoede komt.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 20:27

Wind schreef:
Bovendien ben jij hard op weg om weer gezond te worden, Uk, daar heb ik heel veel bewondering voor! Ja

op het moment heb ik weer een kleine terugval merk ik en wat ik eet is nog niet helemaal gezond maar je kan ook niet verwachten dat iets wat er 2 jaar lang langzaam in is geslopen er in 2 weken weer uit is. Maar ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben dat me ouders optijd in hebben gegrepen. Nu kan ik er nog realistisch tegen aan kijken maar als ik verder weg was gezakt ik helemaal niet meer helder zou kunnen denken en waarschijnlijk dan wel opgenomen had moeten worden en alles wat daar bij hoort.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 20:28

Loveable schreef:
Nou ik moet denk ik echt wel rond de 55 kilo wegen. Ik weet niet, ik zou ook niet zeggen dat het veel is maar ik moet het blijkbaar wel hebben om miss een beetje van mn buikje en huge bovenbenen af te komen. Het klinkt miss stom maar ik lijk echt dik, ik zal wel eens een foto plaatsen anders! Misschien kan ik als die kilo's eraf zijn tenminste een bikini aan en in de spiegel kijken zonder dat ik mezelf veel te dik vind. Ik ga er gewoon vol goede moed tegenaan! Haha!

Nou, kom maar op met die foto dan. Ik ben 1.66 en weeg nu net onder de 70 kilo en ik lijk helemaal niet dik, dus vind het heel bijzonder dat jij dat dan wel zou lijken. Ik ben wel benieuwd! 55 kilo is echt te weinig hoor.

O: 2 mb, kipfilet
T: XL kokos
T: 2 mb, kipfilet
T: 2 ballerina's
L: 2 mb, kipfilet
T: 2 tuckoekjes, peer
D: 3 wraps, 2 glazen melk
T: -

Beweging: 4 x 20 min. tot half uurtje wandelen met Mukkus, 20 min. fietsen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 20:43

Ik ben ook 1,68 en weeg nu 64,5 en ben ook absoluut niet dik
Ik wilde eerst doorgaan met afvallen tot 62-63 maar vond dat al te magertjes worden Kan me dus ook echt niet voorstellen dat jij dik bent, wat voor kledingmaat heb je? Ik heb nu bovenmaat S/36 en broekmaat 29 oftewel 36/38, dus dan moet jij toch zeker maat 34 hebben Ja

StillSilence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:08

Goeieavond! Doei!

Zo, heb best wel een goede dag voor mijn gevoel erop zitten. Haha! (mocht ook wel, na die daagjes zondigen)

Nog gefeliciteerd Ilse!
BA, slaat idd nergens op, betalen voor advies. Hopelijk krijg je snel en positief antwoord.
Succes lana Knipoog
Mae, oeeh goed nieuws!
Loveable, ik vind het ook wat aan de magere kant.
Wind, wat goed van je zadel! Veel plezier ermee! Lachen
Flevo, wat vervelend van je buikpijn! Sterkte.

Mijn dagje vandaag:

O: flinke kom meusli en glaasje optimel drink
T: Pakje sultana
L: 3 MG boterhammen, 1 kopje cup a soup chinese tomaat
T: 2 manderijnen
T: krentenbol met halvarine
A: Hutspot met rundervink
T: peer
T: eierkoek
Drinken: 2 liter water, 0,5 liter thee.
Beweging: uur fietsen, 3 uur krantenlopen

Zo, nu slapen! Haha! (vanacht echt niet goed geslapen, steeds wakker worden etc.)
Welterusten voor zo. Doei!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:37

mae, maatje 34 is denk ik ook weer net iets te overdreven maar bij 55 kilo zakt dat maatje wel al bijna van je kont daarom shop ik ook bijna nooit meer alleen als ik echt wat nodig heb schaam me gewoon om het pashokje uit te komen omdat alles wel iets aan de te grote kant is.

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:41

ukje schreef:
mae, maatje 34 is denk ik ook weer net iets te overdreven maar bij 55 kilo zakt dat maatje wel al bijna van je kont daarom shop ik ook bijna nooit meer alleen als ik echt wat nodig heb schaam me gewoon om het pashokje uit te komen omdat alles wel iets aan de te grote kant is.

Dan kom je bijna bij de kinderkleding zeker. Ik ken ook iemand die zich fijner voelt in kinderkleding......alleen zovel leuke kleren zijn er helaas niet.

Heb je mijn enquete gekregen bdw? Tong uitsteken

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:48

nienke, je enquete heb ik gekregen nog bedankt voor het invullen trouwens . Ik had hem gemaakt zodat ik een beetje een beeld kon krijgen waarom mensen gingen fokken enzo met oog op mijn werkstuk want ik ben echt een leek wat dat betreft.

Ik kom gelukkig nog net niet bij de kinderkleding hoewel ik wel in een maatje 158 zou passen Bloos ( had vorig jaar namelijk een keer de jas van een vriendin aan die is klein en dun) En toen had ik een gewicht waar ik me lichamelijk goed bij voelde maar geestelijk niet en nu weet ik dat het geestelijk ook maar beter is dat ik me er goed bij voel.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:58

ik zeg niets over de streefgewichten van 'de nieuwen'. Clown

vandaag een goede dag gehad. had wel voor het eten reuze honger en heb 3 kleine matzes met zonder beleg Clown gegeten. moest gewoon even wat knagen
mijn collega's zijn net naar huis. we hebben echt een onwijze vooruitgang geboekt wat beteft de kamporganisatie, dus zijn erg trots op onzelf. heb nu wel vierkant ogen van het computerscherm, dus ga zo mijn bedje opzoeken.

uk, ik ben echt onwijs trots op je. groeien gaat met vallen en opstaan, niet vergeten!
imre, wat fijn dat je een goed zadel gevonden hebt! Mocht er ook wel een keer van komen natuurlijk.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:03

@wind: gefelici met je zadel !:)
@loveable: je hebt een goed gewicht. ik ben 1.68 m hoog en weeg momenteel 60. 55 is best weinig.
ook tezien hoe je bent gebouwd.maar zet eens foto anders Lachen verder vind ik het niet zo slim om erbij te komen met het idee "vermageren" maar wel met het idee "gezond eten en genoeg" want er zijn hier meiden met echt een klein kilotje te veel (niet aanvalend bedoeld) die wel goed bezig zijn! goed zo meiden Lachen
@april: succes! het lukt je wel
@ukje: het komt steeds beter met jou! goed zo meid.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:14

Waar gaan jullie heen BA?

Wij hebben al een tijdje geleden geboekt (voor 1 t/m 5 juni)!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 23:30

Hallo Allemaal!

Voor mij poging zoveel om weer op de 60 kilo te komen! Rolleyes
Ik zie nog wat oude bekenden hier (Sizzy en Maethoriel zag ik al) maar voor de anderen zal ik me even voorstellen:
Ik ben Anne (jaja echt waar Clown ) net 21 jaar, ik heb sinds kort een eigen paard waar ik braaf elke dag ben. Ik werk/ben veel op de manege waar mijn paard gestald staat en ik werk in de bediening in een soort cafeetje. Sinds een week ben ik weer begonnen met hardlopen (start to run) en ik hoop door dit vele bewegen wat kilo's, of eigenlijk vooral cm's, kwijt te raken. Woensdagavond volg ik een cursus manege-instructeur, verder ga ik niet meer naar school.
Ik weeg nu 66 kilo bij 1.67m. Een jaar terug heb ik ook een flinke afvalpoging gedaan en daar ben ik toen wat in door gedraaid, dus ik mag écht niet onder de 60 kilo komen. Momenteel ben ik al blij als ik een kilo of 2 af zal vallen.
De laatste tijd zit ik niet lekker in mijn vel en daardoor eet en eet en eet ik alleen maar. Ik hoop in dit topic weer de steun te vinden die ik nodig heb om al die koekjes te weerstaan!

Misschien wel leuk om mijn verschrikkelijke dag van vandaag te laten zien:
o: brinta met soyamelk
t: /
l: 3x kaiserbroodje met linesse, cup a soupje
t: 2x chocoprince, evergreen
d: vales met kaas, rostirondjes, kapucijners en rode bietjes
t: zoen, schocotoff (3 Schijnheilig ) en uhm... een of ander vettig turks gebak

Beweging: 15 minuten rennen met Evy, 1 uur paardrijdles, stal uitmesten en stallen vegen e.d.

StillSilence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 07:32

Goeiemorgen Doei!

Welkom terug annetje! Veel succes weer. Knipoog
Mijn kledingmaten verschillen altijd heul erg. De ene keer beter 38/40 en soms 34/36. Ligt eraan welke winkel. Knipoog
BA, wat goed dat je hebt volgehouden, en fijn dat het zo goed gaat met het kamp. Lachen
Ik ben het overigens met je eens Lana, ik heb ook geen extreem overgewicht opzich. Maar ik wil gewoon wat gezonder zijn en veel sporten enzo. En als ik onderweg een kilootje verlies, is mooi meegenomen natuurlijk! Haha! Knipoog

Mijn planning:
O: flinke bak meusli, glaasje optimel, mandarijn
T: pakje sultana
L: 4 MGboterhammen met ?
T: 2 mandarijnen
T: Cup a soupje
A: Aardapels groente vlees
T: Appel en/of eierkoek
Drinken: 2 liter water, 0,5 liter thee
Beweging: 1,5 uur fietsen, gehele zorg voor 1 paard.

Zo, nu ontbijten en dan naar school.
Have a nice day! Doei!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 08:32

Mogguh!

Lana, ik hoop voor je dat je met je lief mag slapen! Denkt je pa dat je alleen 's nachts kunt fietsen? Haha!

Mloei, succes met alle drukte en je tentamens!

Welkom aan de nieuwelingen! AprilSchat, misschien kun je je lovehandles bestrijden met specifiek buikspieroefeningen?

Loveable, misschien moet je je weegschaal de deur uit doen, want met je gewicht is niets mis. Eventueel wat krachtoefeningen voor je "probleemgebieden" en dan in centimeters gaan denken! Gezond eten is nooit verkeerd natuurlijk Knipoog

Ilse, reken eens uit aan hoeveel kcal je komt? Volgens mij is de schade beperkt hoor!

Ukje, kindermaat 158 is niet eens de grootste kindermaat! Je hebt dan nog 164 en 176.. Wellicht pas je daar beter in dan in 34?

Ook welkom terug voor Annetje (vind dat Anne helemaal niet zo logisch, je boktnaam klinkt mij meer als verkleinnaam voor Annet Haha! ).. Je dag ziet er helemaal zo verkeerd niet uit! Als je nu je slechte tussendoortjes verruilt voor fruitjes...

StillSilence, je dag ziet er goed uit vind ik! OK dan!

Gisteren was mijn lief jarig en had ik een ontzettend drukke werkdag. Heb dus 2 bb minder gegeten maar ben wel bij de Mac 4 kipnuggets en een kleine milkshake gaan halen Bloos Tijdens de vergadering (van 16.00 - 18.00 is ook een lastige qua trek) 2 koekjes en een petit four gegeten. Op de verjaardag een punt luxe kersenvlaai (owwwwww) en wat ferrero rochers ( Vork Vork Vork ) en ongezouten cashewnootjes...

Ik zou me haast schamen Haha!

Mijn planning voor vandaag:
O. 2 bb 20+ kaas, kom thee met zoetje
T. 2 bb 20+ kaas, kom thee met zoetje
T. 250 gr. worteltjes
L. 2 bb 20+ smeerkaas, glas jus d'orange
T. lolly, glas cola light
T. 3 snack a jacks, glas cola light
T. appel, glas cola light
D. macaroni met veel groenten, glas water
T. biogarde met banaan, glas cola light

Vanavond een uurtje paardrijden en mag (hoera Clown ) de hele dag kantoorwerk doen..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 09:28

ladyjoy schreef:
Waar gaan jullie heen BA?

Wij hebben al een tijdje geleden geboekt (voor 1 t/m 5 juni)!

www.deaalbertshoeve.nl

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 09:35

Planning voor gister heb ik me eigenlijk best goed aan gehouden. Op een snickers na van een jarige collega. Schijnheilig Dat was te lekker om te weerstaan.

Planning vandaag:
O: magere vruchtenyoghurt
T: liga, 0.5l water
L: 2 bb met kaas
T: peer, crackertjes
D: aardappels met sla en vlees
T: ontbijtkoek

Beweging: 2x 20min fietsen, misschien nog hardlopen en als het regent in plaats daarvan oefeningen thuis.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 10:19

de dag van vandaag:
o: magere yoghurt met verse aardbeitjes
t: appel, mandarijn, pot thee
l: 2 krackers met smeerworst
t: sinaasappel, appel, pot thee
a: risotte met kaas en ham

beweging: ...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 10:39

Mijn planning voor vandaag:

o: brinta met soyamelk
t: banaan
l: 4x boterham met appelstroop
t: pakje evergreens
d: ?
t: caramel vla van alpro soya

Beweging: 1 uur fietsen (ongeveer) en 1 uur paardrijden

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 10:41

morgen allemaal.

Ik zag weer wat nieuwe voorbij komen. Doei!

Mijn planning:
O: yoghurt en 2 boterhammen vruchtenhagel
T: appel
L: 3 boterhammen kipfilet
T: appel
D: nog geen idee, boodschappen moeten nog gedaan worden.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:07

Welkom aan de nieuwelingen Haha!

@Ukje: goed zo meid, volgens mij kom jij er echt nog wel. Want gister had je drop gekocht om uit te delen en volgens mij had je er zelf ook 1tje genomen, en dat is al heel goed, het is een begin! Maatje 34.. Dat heb ik echt niet.. Ukje, ik denk echt dat je er wel komt. Als je wat kwijt wilt, je kent me, mijn mail adres heb je, dus je mag altijd mailen!

Wat voor maat heeft iemand rond de 1.72 met een gewicht van 62 kilo? Daar ben ik wel benieuwd naar! Lachen Dat is mijn streefgewicht ongeveer.

Ik heb vandaag heel goor drankje gehad. Gister had ik buikpijn, wat uiteindelijk scheen te komen omdat ik zeg maar helemaal verstopt ben (ik kan gewoon echt niet, doet zooo'n pijnnn). En ja, die benen...

Ik heb mijn huisarts gebeld, hij denkt echt dat het komt omdat mijn lichaam protesteerd, eerst at ik ongeveer 1300 kcal op een dag en nu opeens rond de 800/900, dat is toch wel een stuk minder! Maar hopelijk went mijn lichaam er nog aan.

Ik heb vanmorgen 2 boterhammen gehad, 1tje met gestampte muisjes en 1tje met gebraden gehakt. Verder tussendoor water, door dat gore drankje ben ik een beetje misselijk geworden. Maar ik probeer beetje ook brood enzo te eten om beetje beter naar de wc te kunnen Bloos!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:55

flevo, dat is waar maar als ik het eet heb ik wel een schuldgevoel. en dat is nog maar het enige wat ik aan zoetigheid naar binnen durf te werken chocola of andere soorten snoepjes of andere soorten koekjes dan de sultana naturel durf ik nog niet aan.

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:22

Hmmm, misschien moet ik hier toch weer vaker komen.
Netjes posten enzo. Want dit gaat zo echt k*t Boos!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:05

ukje schreef:
flevo, dat is waar maar als ik het eet heb ik wel een schuldgevoel. en dat is nog maar het enige wat ik aan zoetigheid naar binnen durf te werken chocola of andere soorten snoepjes of andere soorten koekjes dan de sultana naturel durf ik nog niet aan.

Dat is waar, maar het is wel een begin, niet waar?
Zoals je zelf al zei, iets waar je 2 jaar mee rond loopt los je helaas niet in 2 weken op.