Mijn avondeten bestond uit 3 boterhammen met pindakaas en ik heb er net nog 3 opgegeten. Ik ben namelijk de hele dag in de weer geweest! Ik ging vanmorgen (half 10) helpen op de manege. De manege is overgenomen en de nieuwe eigenaresse is alles aan het vernieuwen. Ik heb dus een uur of 4 geschilderd, een uur flink actief een paard gereden en daarna 4 uur lang horeca-werk gedaan.

Ik ben echt KAPOT!
Horecawerk ben ik niet gewend, heb het nooit gedaan, maar er kwam hier een wandeltocht langs de Herberg die bij de manege hoort en ze hadden niemand van het vaste personeel om te helpen. Ze vroegen of ik kon helpen en misschien wel kon blijven werken daar, nou dat wilde ik natuurlijk wel! Ik ben namelijk door de overname ook mijn werk kwijt. Ik mestte stallen uit en verdiende hier eigenlijk belachelijk veel mee, maar de nieuwe eigenaresse gaat dit nu zelf doen. Betekende dus dat ik zonder werk zat, maar sinds vanmiddag heb ik dus weer nieuw werk

Ik mag nu eens in de zoveel tijd horeca doen (ober spelen en afwassen e.d.) en het sanitairgebouw van de camping bijhouden. We hebben het nog niet over loon gehad, maar dat zit vast wel goed. Ik ben allang blij dat ik zo snel weer werk heb!