Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:Goedemorgen!
Ik had zonet even een juich-momentje toen ik op de weegschaal ging staan: voor het eerst kwam het getal '63' in beeld![]()
!!
Ga werken... doeg !!
Sizzy schreef:Argh ik ben het nu echt zat, ik ga me vanaf vandaag weer gedragenIk weeg gewoon weer 61 of zo terwijl ik echt al maanden 59 woog. Kan het echt niet uitstaan, maar heb het toch echt zelf gedaan
O: magere yoghurt met een halve appel en een banaan
T: 6 melba toastjes met beetje linesse
L: 2 meergranen boterhammen met linesse en tomaat
T: -
D: ?
Beweging: 45 min hardlopen en paardrijden
Jamy schreef:Das spannend MazzelMeid! Wanneer moeten ze ongeveer gaan bevallen?
Mazzel-meid schreef:Jamy schreef:Das spannend MazzelMeid! Wanneer moeten ze ongeveer gaan bevallen?
11 en 13 april
mijn ene merrie begint nu flink te uieren, dus ben benieuwd of het wellicht eerder komt
Myra schreef:Sylhouet schreef:Goedemorgen!
Ik had zonet even een juich-momentje toen ik op de weegschaal ging staan: voor het eerst kwam het getal '63' in beeld![]()
!!
Ga werken... doeg !!
Gefeliciteerd!!
Maethoriel schreef:@ Sylhouet: goed man, 63!
Voorlopig kom ik daar nog niet in de buurt, wil uiteindelijk 61/62 halen
trisca schreef:Jij gaat als een speer zeg! Ben je niet bang dat je jurk straks niet meer past?
Ilse schreef:Mazzel-meid schreef:
11 en 13 april
mijn ene merrie begint nu flink te uieren, dus ben benieuwd of het wellicht eerder komt
13 april is ook mijn verjaarsdag, leuk!![]()
Ik zit aan een heerlijke smootie, had nog een klein beetje frambozen-appel-peren 'smootie' van de C1000 staan, eigenlijk te weinig, dus heb er nog +/- 200 ml magere yoghurt en een banaantje bij gemikt.
JUMMIE
Ilse schreef:13 april is ook mijn verjaarsdag, leuk!
Myra schreef:O= brinta, 1 sinaasappel
25 min fietsen
T= 2 volk. knackerbrod, 1 boterham kaas 30+
T= 1 sinaasappel, 1 paaseitje melk
25 min fietsen
7 min fietsen
70 min hardlopen
7 min fietsen
L= 240 g magere yoghurt, 1 geschilde appel, 2 boterhammen kipfilet becel
A= bruine bonen, 30+ kaas, tartaar
T= onbekend
werken 19:30-24:00
darwin schreef:Zo, ik kom ook even binnenvallen![]()
Als ik zo lees wat jullie allemaal eten...............pfff,dat krijg ik niet weg.
Mijn probleem is dat ik te zwaar ben omdat ik te weinig eet, en dus een hele lage stofwisseling heb.
Meestal bestaat mijn dag uit :
S'morgens (10 uur) twee sneeën brood met pindakaas of pasta of iets dergelijks en S"avonds warm eten.
De laatste tijd wil ik wel eens met magere yoghurt met muesli beginnen en dan neem ik die boterhammen s'middags.
Jamy schreef:Ik lees hier iedereen die zo fanatiek hardloopt, maar weten jullie dat je MEER vet verbrand als je in een stevig tempo wandelt dan dat je hardloopt? Hoe meer je je inspant en hoe hoger dus je hartslag wordt, des te meer koolhydraten en suikers ga je verbranden in plaats van vet. En het schijnt dus dat als je je hartslag op een bepaalde hoogte houdt (die dus ligt onder die van het echt hardlopen) je meer vet verbrand. Ze geven als meter aan dat je tijdens het lopen met iemand moet kunnen praten zonder te hijgen.