Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:Vandaag:
O/T: 1 meergranenkampioentje, helft met avocado en helft met huttenkase
L: Volle yoghurt met mango, havermout, lijnzaad, pure chocola en kokosrasp
T: 2mandarijnen en tuc crackertjes
B: uur wandelen
A:stamppot zuurkool bij een vriendinraspatat speciaal en een broodje hamburger speciaal. Zijn vanwege de ijzel thuisgebleven en naar de snackbar gegaan, haha
T: borrel met wat lekkers
fleur_yen schreef:Sterkte FSCA
Vandaag weer een betere dag
O: 46 gr havermout, 13 gr rozijnen, 6 gr lijnzaad, 1 peer
L: 2 plakken roggebrood, met pindakaas en 2 plakjes kaas
T: 1 appel
T2: tijdens borrel, 1 mini loempia, 1 mini kaassouffle, 2 gefrituurde garnaaltjes en een blokje kaas
T3: blokje 86% chocola, mandarijn, klein handje cranberry mix
A (planning): wrap met groente etc --> vulling van spinazie, mais, kidneybonen, doperwten, 1 tomaat, 1 el cottage cheese, en op de wrap 1 plakje kaas + salade met een gekookt ei, tomaat, pijnboompitten, beetje kaas, 1 grote tl kwark, 1 el cranberry mix
T: 1 blokje witte chocola, bakje kwark met een 3 dv aardbeien en wat dv frambozen
D: 2 cappuccino, water
B: bosrit van 1.5u, 25 min blogilates dag 5, 3 kwartier met de hond gewandeld in het bos
Als ik me voor de rest kan inhouden vandaag ben ik alsnog ondanks de borrel wel tevreden
Beterschap nog Lis, ik merk ook dat ik tegenwoordig veel minder tegen alcohol kan, ik was laatst ook al aangeschoten na 1.5 glas wijn, iets wat ik ook niet eerder heb meegemaakt
Bhriseis schreef:Ik heb de wiki proberen lezen, maar ben vrij snel afgehaakt, wegens nul kennis van het menselijk lichaam![]()
Wat doet cortisol eigenlijk met mijn lichaam?
En wat zou jij voorstellen als sport-patroon? Ik heb nu op dinsdag 1 u ballet, op zaterdag 3 u ballet, en normaal dus 6 dagen van de 7 Blogilates (ongeveer 1 uur), waarvan 3 dagen cardio.
Zoals altijd zal je gelijk hebben, dus ik ga zsm met je advies aan de slag!