Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sommige dagen eet ik het als lunch, maar dan ontbijt ik alsnog met koolhydraten zoals brood
 Sommige dagen eet ik het als lunch, maar dan ontbijt ik alsnog met koolhydraten zoals brood  

Ik zou ook niet zo goed weten waarmee te ontbijten... Quinoa is het enige dat ik kan bedenken. Nu heb ik wel een ijzeren maag en zou ik prima een warme maaltijd kunnen wegwerken, maar een salade met eiwitten zou er minder ingaan.
 Ik zou ook niet zo goed weten waarmee te ontbijten... Quinoa is het enige dat ik kan bedenken. Nu heb ik wel een ijzeren maag en zou ik prima een warme maaltijd kunnen wegwerken, maar een salade met eiwitten zou er minder ingaan.

Alhoewel een kop groentensoep misschien niet zo'n gek idee is als je van soep houd. Zelf ben ik meer van de gebonden soepen of PINDASOEP
 Alhoewel een kop groentensoep misschien niet zo'n gek idee is als je van soep houd. Zelf ben ik meer van de gebonden soepen of PINDASOEP  Maar ja, daar blijven we waarschijnlijk niet slank en gezond bij
 Maar ja, daar blijven we waarschijnlijk niet slank en gezond bij  

Vermoedelijk kon ik ook op een bouwwerf gaan werken...
  Vermoedelijk kon ik ook op een bouwwerf gaan werken... Maar wel bedankt voor het meedenken!
  Maar wel bedankt voor het meedenken!                                                         Bhriseis schreef:Het was in de winter, en enorm koud, en ik moest anderhalf uur reizen eer ik op school was. In de soep zaten enkel groenten; ik kon er in ieder geval wel een poos mee verder hoorVermoedelijk kon ik ook op een bouwwerf gaan werken...
Pindasoep heb ik nog nooit gehad en ik kan me ook niet voorstellen hoe het smaakt!
Chiapudding lust ik nietMaar wel bedankt voor het meedenken!

phormicola schreef:Je kan beter je ontbijt en lunch wisselen. Door met voornamelijk eiwitten te ontbijten zul je al sneller buikvet kwijtraken dan met koolhydraten je dag te beginnen

Zelf heb ik jarenlang ontbeten met gebakke eieren en een groene salade. De opties zijn eindeloos. Speltbrood als lunch lijkt mij prima.
 Zelf heb ik jarenlang ontbeten met gebakke eieren en een groene salade. De opties zijn eindeloos. Speltbrood als lunch lijkt mij prima.