Wow, mooie strikken. Zou alleen proberen het fondant wat dunner uit te rollen. (Is idd wel eetbaar, maar wel hard. Ik geloof dat ik mijn eigen strik uiteindelijk maar op m'n bordje heb laten liggen. )
ik heb een paar weken geleden voor het eerst cupcake's gemaakt. Het uiterlijk was niet echt mooi, maar ze smaakte super. Ze zijn gevuld met frambozen botercreme ik vond het voor herhalingvatbaar
Lizz
Geplaatst: 01-09-09 19:18
Hele mooie taarten voorbij zien komen. Strik ziet er goed uit, fijn dat het plakken nog gelukt is met icing.
De cakejes hierboven zien er lekker uit en als je er de volgende keer witte stippen op maakt, dan zijn het paddenstoeltjes
Paardje 12 ik dacht dat het soesjes waren ! Maar ze zien er lekker uit!
De taart is in goede aarde gevallen Ze vond hem erg mooi ! Nu nog hopen dat ze hem lekker vind
moonsparkle
Geplaatst: 03-09-09 10:22
Hallo allemaal,
Ik heb zaterdag avond een verjaardag en we zouden allemaal iets van eten meenemen. Ik had bedacht om cupcakes te maken, heb alles ingekocht zodat ik het vandaag kon maken. Nou heeft mijn mams net op een briefje geschreven dat ze misschien zaterdag al hard zijn, sja daar heb ik lekker veel aan, heb ik alle spullen en vrijdag en zaterdag ben ik de hele dag aan het werk. Wat denken jullie zou ik ze tot die tijd kunnen bewaren? Somige worden met glacé en somige met chocola eroverheen.
Mayo
Geplaatst: 03-09-09 13:28
Ik heb gisteren m'n workshop basis taartdecoratie gehad. Dat was leuk!
Ben er stiekem erg trots op M'n vent z'n eerste opmerking bij het zien van de taart: "Heb jij die echt zelf gemaakt? Dat meen je?" Zo leuk
Even een vraagje: Ik ga binnenkort weer een taart maken, wil een puzzeltaart maken. Maar kan ik dan ook eerst de puzzel maken, een week van tevoren bijvoorbeeld, en die gewoon bewaren zoals altijd bij marsepein? Lijkt me wel toch?
Mayo wat mooi geworden! En goed strak ook! Imd als je hem goed in een afgedekte en donker hol stopt gaat dat helemaal goed ! Moonsprakle de cake word wel wat harder denk ik. Verse cake is toch het lekkerst, maar ik denk wel dat het kan hoor! In een tuperware doos bewaren en klaar ! Of je doet ze even in de diepvries?