@Lottehorse, ik keek even in je profiel, Ik weet niet of je hier bent om gezond te eten of om af te vallen, maar als ik het goe zie, is het precies niet zo'n ramp als jij zondigt?
jha maar had me zelf voor genomen 1 lekker tussendoorte te mogen.. maar omdan meteen chips savonds te nemen.. niet slim! nee ramp is het trouwens ook neit pascaline.. veel mensen vinden me zelfs erg dun.. alleen ik voel meniet lekker over mijn lijf.. vind als ik voor de spiegelsta mezelf te dik,, en daarom doe ik dit en niet zozeeer om aftevallen maar voel me er dan gewoon beter bij..
Hjmm, ik begrijp je, anderen vinden me ook niet dik, en toch voel ik me soms echt dik Je moet echt leren van jezelf te houden! (hoor mij hier weer hoor )
haha dat horo ik van meer.. maar was laatst afgevallen van stage.. maar nu ben ik aangekoen en dat vind ik echt verschrikelijk! vind mezelf vet.. en wil dat niet haha
o: beker fruit en fiber met yoghurt, plak ontbijtkoek met pindakaas t: grote bak verse ananas, mueslireep l: 2 boterhammen met oude kaas t: appel, liga t: bruin bolletje met noten met slankie smeerkaas d: aardappels, komkommerspul + tomaat en 1 gehaktbal (jaja, 1tje maar )
haha dat ga ik morgen doen! vind het zooo knap van mensen die echt volhoduen.. was me vandaag echt goed gelukgt! heb 2 koekjes afgeslaan 1 stroopwafel en 10 pepermuntjes en zelfs kouwgumm heb een vriendin die bij alles wat ik wil zondige zegt.. nee llot je mag niet van je dieet..
Je moet proberen zoveel mogelijk een vast ritme te krijgen in je eetgewoontes. (ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes) Dan heb je veel minder trek in zoetigheid. Je kunt beter in het begin wat meer gezonde tussendoortjes nemen en die dan langzaam minderen. Dan hou je het ook wat beter vol. En het went echt hoor.