Hopelijk is het nog goed gekomen bij het avondeten.
 Hopelijk is het nog goed gekomen bij het avondeten.Gisteren wilde mijn man een bucket van KFC. Nu ben ik echt bang voor KFC. Wmb val je daar linea recta onmiddellijk dood door neer. Ik hoefde dus niet zo nodig.
MAAR. Ze hadden softijs compleet overladen en gemixt met Oreo. Ik was helemaal trots op mezelf dat ik er niet eentje had genomen, maar dan plaats ik m'n lijstje en dan denk ik: 'goh, had geen kwaad gekund'

Geplaatst: 08-01-15 10:15
               Geplaatst: 08-01-15 10:15				         

. Ik eet 's avonds ook niet altijd tussendoortjes, maar dat komt omdat ik dan overdag al meer dan voldoende gegeten heb. Voor vanavond heb ik wel een tussendoortje ingecalculeerd omdat ik na het paardrijden vaak snaai-trek heb
. Ik eet 's avonds ook niet altijd tussendoortjes, maar dat komt omdat ik dan overdag al meer dan voldoende gegeten heb. Voor vanavond heb ik wel een tussendoortje ingecalculeerd omdat ik na het paardrijden vaak snaai-trek heb  Hoe gaat het met je knappe Spaanse schone?
  Hoe gaat het met je knappe Spaanse schone?                                                          ), ik rij ongeveer 2x per week en ga vaak lekker het bos in
 ), ik rij ongeveer 2x per week en ga vaak lekker het bos in