Goed, mijn naam is Judith, bijna 23 jaar. Ik ben 1.76 lang en momenteel 75 kg. BMI is 24 geloof ik, wat opzich natuurlijk aan geeft dat ik niet 'te zwaar' ben. Ik ben altijd zeker 10 kilo lichter geweest, maar door ongezond leven ben ik zwaarder geworden. Ik voel mij er de laatste maanden gewoon niet meer goed bij, zit niet helemaal lekker in mijn vel en heb besloten er iets aan te gaan doen! Ik heb van alles en nog wat over gezond afvallen opgezocht en hoop hier wat tips te kunnen op doen, advies krijgen en wellicht geven en volgens mij kan iedere afvaller wel wat support gebruiken zo nu en dan!
Ik ben vorige week donderdag begonnen. Mijn dagen zien er een beetje als volgt uit. 's Ochtends Special K met melk en een flink glas water. Tussendoor fruit. 's Middags 2 tarwe boterhammen met kaas/smeerkaas/banaan. Tussendoor wederom fruit of een eierkoek. 's Avonds eet ik wat mijn moeder kookt, ik probeer aardig wat groente op te scheppen en eet overwegend vegetarisch trouwens. Na het avondeten heb ik vaak geen trek meer en anders neem ik weer fruit. Verder doe ik heel hard mijn best om minimaal 2 liter water binnen te krijgen, maar dat valt niet mee (kleine blaas

Dat was het wel zo'n beetje!